Obserwatorzy

niedziela, 31 lipca 2011

outfit ze spódniczką DIY

oto moja propozycja noszenia spódniczki z tiulu :D
                                           bokserka-carrefour
                                                      łańsuszek z wisiorkiem sowa - allegro
                                                      spódniczka z tiulu - DIY





A to lepsze zdjęcie mojej sowy, uwielbiam ją :) według mnie pasuje do wszystkiego, do eleganckich strojów, do sportowych ciuchów lub zwykłego stroju np. do wyjścia ze znajomymi. można go nosić na szyi lub jako breloczek (według mnie pięknie prezentowałby się z karmelową, dużą torbą)
(flesz trochę ją rozjaśnił, w rzeczywistości sówka jest w kolorze starego złota)

21 komentarzy:

  1. podoba mi się ta spódniczka! :) + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobną sówkę ;)
    Tak..myślę, że co do szortów- tak zrobię :D

    hoopy-style.blogspot.com

    A tak z innej beczki- co skłoniło cię do założenia bloga??

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam taką sowę :)

    Odwiedź & skomentuj mojego bloga, proszę <3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie..Mnie zmusiła kolezanka, ale spodobało mi się tutaj, bo mój blog się rozwija i ma już kilku "stałych" czytelników. Wiem też, że niektóre bloggerki są zainspirowane HoopyStyle, więc jak na razie "jest" i nie zamierzam go usuwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnee :) Ogólnie sympatycznie u Ciebie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    czarna--kredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, masz tą sowę poluję ja na nią od wielu miesięcy ale zawsze u mnie w galeriach handlowych była za 80,70 lub 60zł a to dla mnie za drogo ...śliczna spódniczka...uwielbiam takie outfity obserwuję i zapraszam do mnie..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie do końca jest opaska, bo to zwykły wyginany drucik obszyty kawałkiem materiału ;)

    No domyślam się, że tęsknisz za słonkiem :)
    Wracam we wtorek - wreszcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam naszyjnik sowę ale inny. Bardzo podobają mi się dodatki z sowami, teraz można je kupić prawie wszędzie. *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś słoneczko mnie opuściło, jest ciepło, ale słonce się nie pojawiło .. Patrzyłam pogodę na sierpień i w du*ę .. Takie wakacje to nie wakacje :(

    OdpowiedzUsuń
  10. No dokładnie, a mogę się założyć, że we wrześniu będzie ciepło .. ;| Do której klasy teraz idziesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, wiem, bo sama dojeżdżam do szkoły autobusem.
    Ja do II gimnazjum idę. Powodzenia w nowej szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wisiorek ! Dodaję +

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że na dobre. ;)) I dokładnie...nie ma to jak presja koleżanek : D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic mnie to nie kosztowało .:)) hihi
    bloga tej dziewczyny znajdziesz tutaj
    http://diy-kapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka i sowa ;D
    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ;)
    Zapraszam ponownie
    <3

    OdpowiedzUsuń
  16. boski zestaw !
    zapraszam do mnie i zachęcam do głosowania w ankiecie.
    + obserwuje i licze na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna spódniczka :)
    Ja lubie sobie czasem coś uszyć. Efekty zamieszczam na moim blogu, na którego bardzo serdecznie zapraszam :)
    http://my-life-is-magic.blogspot.com
    Zachęcam również do udziału w rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładna spódniczka, podziwiam że sama ją uszyłaś! sowa też świetna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam sówki. Mam wisior i kolczyki. ;]
    Dzięki za komentarz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń