Obserwatorzy

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

10 PYTAŃ KOSMETYCZNYCH OD MAJORKI

Zostałam otagowana przez : ankaa
Dziękuję :)


Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię oTAGował
4. OTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu
1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Wolę neutralne, ale kolorowych też czasem używam ;)
2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'?
Wolę błyszczyk.
3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Niee. Czasami nawet się zdarza, że tańszy jest lepszy od drogiego :)
4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Nie używam różu
5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;)
Hmmm... może błyszczyk?
6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Tak, niestety nadal je mam :(
7. Używasz filtrów?
Czasami.
8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Myślę, że na podkład
9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Lubię maseczki, najbardziej peel off. Tak, używam ich i po ich użyciu mam wrażenie bardziej oczyszczonej skóry
10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
eeeee nie wiem, może Hayden Panettiere? albo Taylor Momsen?  


Blogi, które taguję, to :

9 komentarzy:

  1. Tak samo jak Ty mam problemy z cerą i nic mi nie pomaga.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak słucham metali, rocka i punku :**

    Obserwuję :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. ;)
    Chciałabym poinformować o nowym początku mojego bloga. Zapraszam na nowy post. Pozdrawiam serdecznie!
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    + przepraszam za SPAM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ! :D

    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za otagowanie, jak będę tylko miała chwilkę to na pewno się za to wezmę :)

    OdpowiedzUsuń