Obserwatorzy

niedziela, 7 sierpnia 2011

Bandażowa spódniczka diy

Uff w końcu udało mi się ją skończyć ;)
trochę czasu temu uciełam moje stare dzwony, żeby zrobić z nich szorty. zostały mi nogawki, których nie wyrzuciłam, aż pewnego dnia na jednym z blogów zobaczyłam instrukcję  wykonania bandażowej spódniczki
wyszła mi taka sobie, bo materiał okazał się zbyt rozciągliwy ;/ oj tam , trzeba uczyć się na swoich błędach ;)
A oto ona :
z przodu




z tyłu



I takim to sposobem uzyskałam spódniczkę z pozostałości po dzwonach ;)








-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                      Biorę udział w rozdaniu u Magdy 
                                                                                   :)



                                                            oraz u   ROKSI
                                                                              ;)

22 komentarze:

  1. Genialna . !! ;)
    Mimo, że materiał jest zbyt rozciągliwy, jak to napisałaś, spódniczka jest piękna ;)

    Zapraszam do siebie na rozdanie.
    www.czarna--kredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak leży na Tobie, a tak ogółem to bardzo ładna :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, mówiłam, że przywiozę pogodę :)

    U mnie aktualnie słoneczko świeci, jest ciepło choć wieję wiatr. Niestety jest duszno.. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bo fajny blog.;)

    Zapraszam:
    http://magicffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny pomysł ^^ na pewno trudna do zrobienia więc,ale warto! Bardzo fajny efekt.

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super! Dodaj fotkę jak wygląda na "dupce" :):P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ci wyszła! naprawdę!
    w moim wykonaniu byłaby porażką ;p
    pozdr.!

    OdpowiedzUsuń
  8. gdybyś nie napisała, że sama ją zrobiłaś to myślałabym, że kupiłaś ją w sklepie. bardzo ładnie ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no proszę! szok! bardzo fajnie wyszła, jestem pod wrażeniem :)
    również dodaję do obserwowanych. na pewno coś tu dla siebie znajdę :)
    pozdrawiam i zapraszam częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam również do mnie na rozdanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog zapraszam na mojego http://dorothy-say.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyszła bardzo ładna!

    i-follow-fashion.blogspot.com
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta spódniczka.
    Dziękuje ja też się dodałam.
    Mam nadzieję, że teraz będziemy się nawzajem odwiedzać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaaał! Spódniczka wygląda rewelacyjnie, pokaż ją na sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódniczka!:)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń