Obserwatorzy

wtorek, 2 sierpnia 2011

Dziurawe szorty DIY

Wczoraj wpadłam na pomysł, aby przerobić moje stare spodnie (w których juz nie chodziłam i miałam zamiar komuś oddać albo wyrzucić) na szorty, na początku chciałam zrobić takie krótkie z podwiniętymi nogawkami, ale wtedy były na mnie za ciasne więc zdecydowałam się na dziurawe i postrzępione  ;) nożyczkami ucięłam nogawki, szpilką je strzępiłam, a pumeksem robiłam dziury ;)



PS. Pogoda się lekko poprawia, co prawda co rusz popada (np. jak teraz) ale mam nadzieje, że na dniach się poprawi :P hehe ale zrzędzę o tej pogodzie xD




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Biorę udział w rozdaniu u  aduszkiewicz .   ;)

3 komentarze:

  1. Też lubię tak eksperymentować;)

    Zapraszam do mnie, bardzo potrzebuję Twojej opinii! Buzi :*

    OdpowiedzUsuń