Obserwatorzy

piątek, 5 sierpnia 2011

Inne zastosowanie koszuli w kratę ;) + informacje o rozdaniach

Niedawno przeglądałam kwejka, i znalazłam fajny i ciekawy sposób noszenia za dużej koszuli w kratę:



mi się bardzo spodobało, jeśli tylko jakaś za duża koszula wpadnie mi w ręce, przetestuję ten pomysł :)
Co wy sądzicie o takim pomyśle noszenia koszuli ? :D


-------------------------------------------------------------------------------------------
PSSTT!!

biorę udział w rozdaniach u :





 

 

ANIBULECO 

16 komentarzy:

  1. Świetny sposób na przerobienie koszuli w sukienkę.
    Jak najbardziej pozytywne ;D
    Pozdrawiam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ten sposób znałam już wcześniej z blogu Kasi Skalskiej. Już próbowałam to ..efekt świetny!
    Dam ci link do posta w którym wszystko opisała krok po kroku jeśli chodzi o wykonanie :
    http://kasia-skalska.blogspot.com/2011/01/unisex-czyli-meska-koszula-w-kobiecej.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :0 Dziękuje za komentarz a sposób podam Ci, tylko potrzebuję wiedzieć jaki masz kolor włosów obecnie. :) Napisz do mnie na maila to pogadamy!:) natalia454@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. zastosowanie koszuli jest boskie! normlanie ślicznie to wygląda ;o gratuluje osobie ktora na to wpadla ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta sukienka z koszuli, kosmetyki też świetne ;p
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sposób :)

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z koszulą rewelacyjny :)) .Tak samo jak ty jak wpadnie mi duża koszula biorę ja i testuje pomysł
    +zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tą koszulą to rewelacyjny pomysł! Musze kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ` Super pomysł z tą koszulą ! Na koniec wygląda bardzo uroczo :3

    www.fashion-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny pomysł z tą sukienką ;)
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow - bardzo fajny pomysł z tą koszulą.
    Świetnie !
    :-)
    Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sposoób szkoda tylko, że nie mam za dużej koszuli. Niedawno kupiłam czerwoną w kate, ale mój rozmiar :).
    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    +dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podobają czarne z zielonymi oprawkami :D Na all jest pełno różnych kolorów i chyba sobie jakieś jeszcze zamówię :) U mnie w sklepie gdzies nie kupię odrazu tych nerdów, bo wszystkie sa po 30zł + więc wole za 4zł z all. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy pomysł z koszulą będę musiała sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysł na sukienke z koszuli świetny :)

    OdpowiedzUsuń