Obserwatorzy

czwartek, 4 sierpnia 2011

Jak zrobić wypełniacz do koka ?

 Potrzebne nam będą : rajstopy (najlepiej 2 pary) i nożyczki


 1.No więc na samym początku odcinamy część ze stopkami i z pasem (stopki i pas nie będą nam już potrzebne) :
2.Następnie jedną nogawkę zakładamy na rękę:
3. Gdy nogawkę mamy juz założoną na rękę, "rolujemy ją":


4. Rollujemy ją do końca, aż zrobi się taki jakby krążek :
5. Kolejnym krokiem będzie założenie drugiej nogawki na na ten krążek przekładając początek nogawki przez środek krążka i zaczepiając go poprzez owinięcie krążka:

6.Kolejny krok polega na nałożeniu tego na rękę i zrolowanu całości:

7. gdy wszystko zrolujemy, powstanie nam taki obwarzanek:

8. jeśli chcemy, żeby nasz kok był wydatniejszy, powiększamy wypełniacz poprzez dodanie następnej pary nogawek oczywiście z każdą nogawką powtarzamy krok 5 i 6
gdy juz to zrobimy, powstaje nam taki obwarzanek:
(oczywiście, jeśli chcecie jeszcze pełniejszego obwarzanka, dodajecie następne nogawki :D )
I to już koniec, prawda, że proste ? ;)



mam nadzieję, że ta instrukcja będzie dla Was pomocna :)
pozdrawiam, 
wasza Katyaa ;)

15 komentarzy:

  1. Fajny pomysł,miałam kiedyś wypełniacz ze sklepu ale już się zniszczył.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mi takiej rzeczy brakowało !

    Świetny pomysł !

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł super :D ale ja i tak mam za krótkie włosy na obfitego koka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ` Łał. Fajna instrukcja. Szczerze to nawet nie wiedziałam, że tak się robi :D Skorzystała bym lecz ja w koku niestety nie chodzę :<


    www.fashion-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, nigdy bym tego sama nie wymyśliła ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł! Będę musiała wypróbować :)
    Nami

    OdpowiedzUsuń
  7. haha fajny pomysł :D ale ja wolałam kupić, bo są bardzo tanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł! włąsnie szukałąm na internecie wypełniacza do kupienie, ale może sama sobie zrobie? ;D

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne wskazówki, zrobię taki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog zapraszam do mnie hobby-patka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń