Obserwatorzy

środa, 31 sierpnia 2011

JapanStyle24

Ten post będzie poświęcony prezentacji sklepu JapanStyle24 :)

 Często przeglądając allegro, widziałam wiele pięknych ubrań Japan Style,  które niestety były wysyłane zza granicy, więc chcąc coś kupić, musiałabym czekać na dostarczenie przesyłki ok 2 tygodnie, oczywiście jeśli nie zgubiłaby się ona w podróży.


Internetowy Sklep z odzieżą damską - Japan Style fashion to pierwszy sprawdzony sklep internetowy w Polsce zajmujący się profesjonalną sprzedażą odzieży Japan Style. Rzeczy zamówione, wysyła z Polski, więc czas oczekiwania na przesyłkę znacznie się zmniejsza :) W ofercie sklepu możecie znaleźć modne sukienki, swetry, bluzki, bluzy, dresy, spodnie, torebki, tuniki oraz wiele innych pozycji. JapanStyle24.pl to hurtownia odzieży Japan Style jak i sklep detaliczny.


Warto również wspomnieć o programie dla Blogerów I Blogerek, serdecznie zapraszam do wzięcia działu w nim ;), <<<tutaj>> macie szczegóły.
Jako wynagrodzenie, jest również opcja, że za każdego posta, JapanStyle24 może przekazać 10zł na Dom Dziecka w Toruniu.




Lubicie rzeczy Japan style? zamawiałyście coś kiedyś zza ranicy? i z jakim skutkiem? Byłyście zadowolone? jak długo szła przesyłka ?

6 komentarzy:

  1. na zdjęciach są to piękne rzeczy, nie lubię oglądać, bo wiem, że nie opłaca się zamówić, a nigdzie indziej czasami się tego nie znajdzie...

    o tym sklepie również czytałam, ale ciekawe jaka jest zgodność między realem a zdj. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze się czaję na zakupki z tego sklepu, ale jeszcze nie zdecydowałam się.
    Czasem jak czytam komentarze na allegro i jestem przerażona, ale wiadomo JS ciuszki są zazwyczaj tanie (czesto przesyłka kosztuje więcej), więc za te 20 zł jakość może pozostawić wiele do życzenia (a tak być nie powinno, chociaż w znanych sieciówkach też jest pełno szajsiku za wielkie pieniądze).
    Kiedyś natrafiłam na tekst dziewczyny, która była gdzieś w Azji i trafiła właśnie na taki dzapański sklep, ciuchy były strasznie tanie, ale z tego powodu nie można było ich przymierzać.
    I tak mi się wydaje, że te zdjęcia na aukcjach są z gazet zazwyczaj, które faktycznie są dobrej jakości, a to co sprzedają to po prostu podróbki uszyte na wzór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciuszki na zdjęciach w sklepach japan style są świetne lecz są podzielne opinie co do nich.;) Zapraszam do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zamawiałam nigdy nic z za granicy :) Ale uważam, że ubrania z Japan Style są świetne i przesłodkie, ale niekoniecznie mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklep JapanStyle24.pl , to sklep zarejestrowany w Polsce i wysyłający ubrania z Polski, nie ma nic wspólnego z jakością ubrań na Allegro

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszam do siebie na konkurs:) Do wygrania bransoletka z grawerem :) oto link : http://stylebyilo.blogspot.com/2011/09/pierwszy-konkurs-na-blogu.html

    OdpowiedzUsuń