Obserwatorzy

wtorek, 30 sierpnia 2011

Kolejne zakupy :D

dzisiaj znowu kupiłam kilka rzeczy (tym razem w leclercu ;) )
czarne leggi
żelki (hehe nie wytrzymałam i zjadłam połowę w drodze do domu :P )
ekologiczne długopisy (w jednym opakowaniu same czarne, w drugim-czarny, niebieski, czerwony i zielony)
zielony zeszyt 60k. (urzekła mnie okładka :D)
szampon Johnson's Baby rumiankowy camomile z rumiankiem (jak już się z nim zapoznam, to zrobię jego recenzję)


auuu! ale mnie bolą stopy, a szczególnie pięty od tego chodzenia :)

PS. używał ktoś z Was tego szamponu?

15 komentarzy:

  1. oo fajny ten zeszyt!:D a szamponu nie używałam, czekam na recenzję;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :)
    Szamponu nie używałam :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie ale rumianek niby dobry na włosy przetłuszczające się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy. ;)
    Nie używałam szamponu, ale lubie Johson's & Johson's, szczególnie basamy. :D
    Też muszę się wybrać na zeszytowo-szkolne zakupy ;/.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy...


    W takim szamponie mama kapała mnie jak byłam mała :D

    Pozdrawiam dooroota...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, zeszyt ma świetną okładkę. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo tak tak recenzje szamponu zrób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zelki ;d haha xD najlepszeee ;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mnie źle działają szampony Johnson's. Ale chętnie przeczytałabym recenzję :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żalusiee ; *
    czekam na recenzje tego szamponu jak się sprawdzi to może pomyślę nad zakupem :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak skończył mi się mój szampon, to pożyczyłam od dziewczynek moich małych tego, tylko nie pamietam czy akurat był to rumiankowy, ale na moich włosach niezbyt się sprawdził. Zaś na dziewczynek włosach całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zakupu związane z akcesoriami biurowymi. :D Zeszyty, pisaczki, ołóweczki - kocham prawie tak jak kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń