Obserwatorzy

wtorek, 9 sierpnia 2011

Metamorfoza szortów :)

wczoraj postanowiłam zrobić małą metamorfozę moich jeansowych szortów ;) te szorty to są właśnie ze spodni z których nogawek zrobiłam bandażową spódniczkę, którą pokazywałam Wam w poprzednich postach ;)

Tak wyglądały na początku :
one mają guzik, tylko zapomniałam go zapiąć do robienia fotki ;)

a tak po metamorfozie :




Jak Wam się podobają ? ;]










 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

biorę udział w rozdaniu u Gabi



oraz u Beautilicious

24 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie ciuchy-bizu-buty.blogspot.com i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie wyglądają teraz te szorty.
    Fajny blog :)
    Zapraszam na mojego
    http://olimpia1999.blogspot.com/
    Dodaje do obserwacji i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne to mało powiedziane są genialne szczególnie te 2.
    Wow.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za miły komentarz :o))

    dodaje do obserwacji i liczę na to samo :o))

    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie dobre;)
    U mnie się pojawił nowy post, zapraszam; www.back-queen.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow super pomysł, tez tak zrobie, dzieki!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten materiał zamienił zwykłe spodnie , w coś takiego stylowego i oryginalnego !

    Świetne !




    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądają te spodenki. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. spodenki cudne, od razu wyglądają jakoś ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają jak całkiem inne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale genialne! *_*

    zapraszam do mnie! mam do sprzedania ciekawe ciuchy, w niskich cenach ;)
    http://fashion-laand.blogspot.com/2011/08/sprzedaz.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Nie spodziewałam się, że można wyczarować coś jeszcze ładniejszego z ładnych spodenek :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze teraz są. Te groszki dodały im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. supe super i jeszcze raz super!
    zdolniacha!
    bandażowa spodnica też ekstra:)
    Dziękuję serdecznie z akomentarz i zapraszam na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są teraz te szorty
    POZDR :***

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne ! wyszły naprawdę ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie
    www.wlasny-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, dzięki za komentarz. Obserwuję i liczę na to sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. metamorfoza szortów zdecydowanie na plus :) !


    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń