Obserwatorzy

czwartek, 18 sierpnia 2011

Moja zdobycz z sh :)

Hej :)
Przepraszam że piszę trochę późno, ale aktualnie urlopuję i mam mało czasu :)
Tak więc dzisiaj chciałam Wam pokazać sweterek, który kupiłam w sh (za 1 zł)  jeszcze przed wyjazdem, ma rękawy za łokcie, dekolt w serek, jest w niebieskie paski = czyli zwykły standardowy sweterek na codzień :P
podoba się Wam ? ;)

(tak, tak, zdjęcie robione telefonem :P)

PS. Obiecałam Wam instrukcję jak zrobić rapsa, nie martwcie się, pamiętam, jak wrócę to się tym zajmę :D




-------------------------------------------------------------------------------------------------
Biorę udział w rozdaniu u Natalii




oraz u wykluwarki


a także u cutmewhore
( do wygrania jest torba Asos oraz komplet biżuterii )



12 komentarzy:

  1. Za złotówkę. ?! Wow opłacalo sie.;)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek ! ;) I to jeszcze za złotówkę :) Zdecydowanie się opłacało ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opłacało się bo jest świetny ;D
    Pozdrawiam
    :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny :D

    ja wczoraj w sh kupiłam długi czarny top na ramiączkach za 2zł i beżową kurteczkę (chłopięcą na wiek 9/10 lat, hahaha) - mi w niej wychodzi rękaw 3/4, a jej długość w talii za 6zł XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Za 1zł to świetny zakup! :) Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweter :) bardzo mi się podoba ;dd
    uwielbiam praktycznie wszystko co jest w paski ^^
    + obserwuję i czekam na rewanż ;]

    OdpowiedzUsuń