Obserwatorzy

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Notka w deszczowy poniedziałek

witajcie :)
Deszcz zacina, szaroburo i na tyle.. ;P
W powietrzu jest straszna wilgoć, która puszy moje włosy
w takiej uroczej fryzurce wyglądam jak nieczesany pudel w blond włoskach :P
mam włosy do łopatek  i staram się zapuścić grzywkę, którą zawsze nosiłam na bok, więc wyobraźcie sobie jak wygląda mój look ;P
Czy wy też macie takie włosy? macie jakiś sposób na to ich puszenie się ? 




Pogoda nie sprzyja nastrojom wakacyjnym, dlatego wysyłam wam piosenkę, która mi kojarzy się z wakacjami, żebyście choć na chwilę poczuli holidays :)  :



buziaki, pozdrawiam,
Katyaa ;)

8 komentarzy:

  1. oo ile pomysłów ! :D super :) Jednak ja zrobię coś innego, a o tym wkrótce :) też mam takie włosy :P nie lubie chodzić w rozpuszczonych po domu więc jesli po wyprostowaniu się puszą spinam je w koczek i juz :) spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super piosenka :)
    u mnie troche słonka wyszło, ale tylko na chwile...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam chyba takie włosy, niby są proste, ale jeśli przyjrzeć się im bliżej, są wiecznie napuszone, jakby nieuczesane, na dodatek wyglądają na zniszczone, chociaż nie farbuję ich, nie prostuję, nie modeluję, ba, nawet nie suszę suszarką!

    nowa,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam dziwnie kolorowe włosy przez szamponetkę ; ) zrobiłam sb bakłażan kolor i mam bordo lekki ;d
    tez mama grzywke na bok . Ale od wilgoci moje włosy się kręcą .

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisuję się pod K. też mam takie włosy.
    ./http://sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dziś nieźle zmokłam.
    zaprszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ` "puszy moje włosy" :D
    a u mnie słońcee :D yeah :D

    www.fashion-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też mam włosy troszkę dłuższe od twoich i grzywkę na bok ;)
    Jak zajrzysz na mojego bloga to na fotkach to zobaczysz ;D
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń