Obserwatorzy

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Outfit z bombką floral

Tak, wiem, że ładnie by wyglądał z białą bokserką, ale na moim blogu jest wiele stylizacji z tymże uniwersalnym ciuszkiem, że postanowiłam to urozmaicić.
Według mnie ładnie prezentuje sie z tą zwykłą, czarną bluzką o rękawach za łokcie i dekolcie w serek :)
A według Was ? :)
dodałam również nieco biżuterii : bransoletkę i łańcuszek z uroczą różyczką (obie ozdoby widnieją na ostatnim zdjęciu)
na uszach jeszcze mam zwykłe koczyki diamenciki, według mnie najbardziej delikatne i uniwersalne ze wszystkich kolczyków :D
(niestety pominęłam je w robieniu zdjęć, ale może następnym razem w którejś stylizacji jeszcze się pojawią)




                        bluzka - Tesco
                       spódniczka  - DIY
                      bransoletka, łańcuszek z różyczką - prezent






PS. Na moim blogu udostępniłam zakładkę o nazwie "współpraca" -  jeśli chcesz podjąć ze mną współpracę, zajrzyj tam :)




pozdrawiam
Katyaa :D

17 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie ;D
    Pozdrawiam
    :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ci ta spódniczka wyszła.; )

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier kupiłam za 6.60 ,- widziałam za 6 ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie wygląda po przerobieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna!
    Pozdrawiam +obserwuję ;)
    ..liczę na to samo! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz...
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie leży :)

    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  8. no zachwycasz mnie tymi spódnicami!!
    genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :)
    Dodaję do obserwacji i liczę na to samo
    Zapraszam :
    http://julusia1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm ;D .
    Ten biały duży : szpic niemiecki .
    A mały chyba też będzie ;D .
    Fajny Outfit

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna spódniczka, jak ty ją zrobiłaś?:33

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama szyłaś kieckę? Ładna!

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny zestaw :) Bombka jest urocza:)
    Pozdrawiam Cie.

    http://disturbed-style.blogspot.com/

    zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń