Obserwatorzy

środa, 3 sierpnia 2011

Outfit z koszulą i szortami

 :):) W końcu słońce! na dworze w końcu wakacyjnie :) błękitne niebo przesłaniają jedynie obłoczki, jest ciepło, chodniki suche, można spokojnie wyjść nie martwiąc się o parasol :)


Dzisiaj chciałam Wam pokazać outfit złożony z koszuli, białej bokserki, czarnego wisiora oraz szortów DIY (które pokazałam w jednym z poprzednich postów)


koszula - bazarek
bokserka - carrefour
szorty - DIY
wisior - 13



a tutaj lepsze zdjęcie wisiora :




mam jeszcze jeden outfit z szortami, więc jak mi się uda, to jeszcze dziś go wrzucę na bloga :)

9 komentarzy:

  1. Fajny, prosty zestaw :) i ładny wisior!

    Obserwuję i zapraszam do mnie (zapraszam na lipcowy konkurs :))

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam identyczny wisiorek;)

    obserwuję Twojego bloga, zaobserwujesz mojego?(;

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się całość- bardzobardzobardzo!

    U mnie Nowa Notka <3
    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję :PP
    Super zestaw
    POZDR :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja.
    Podoba mi się. :-)
    Zapraszam, także do mnie.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja.Wisior jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Także obserwuję, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie proste zestawy. Super :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny outfit, lubię takie luźne stylizacje :)
    Dodaje do obserwowanych :P

    http://splendorofcorals.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń