Obserwatorzy

środa, 10 sierpnia 2011

Outfit z kropkowymi szortami ;P

Myślałam nad tym, co najlepiej pasowałoby do ty szortów.. padło na białą bokserkę, sówkę i baleriny, czyli klasycznie i na co dzień ;)

Co według Was pasuje do tych szortów? Bo ja nie mam już pomysłu co do nich nosić, żeby wszystko ładnie współgrało ;)

bokserka - sh
sówka - allegro
szorty - DIY
baleriny - no name



PS. przepraszam Was, że na zdjęciach stoję prawie w takiej samej pozycji, ale na razie muszę robić sama sobie zdjęcia, i muszę tak stać, żeby cały outfit był dobrze widoczny na ekranie aparatu ;)

23 komentarze:

  1. Bokserka pasuje jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym dobrała jakąś luźniejszą koszulę , ale bokserka też idealnie pasuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, to te szorty, które przeszły metamorfozę, piękne są! :) bokserka też ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, zupełnie w moim stylu. Uwielbiam wisiorki sowy ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  5. luźna bluzka na przykład różow w kwiaty albo bluzka z koronką

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się jak stoisz! Ważne, że zdjęcia widać ;d

    U mnie z pogodą tak samo -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Bokserka bardzo ładna ;))
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, takie tanie ;)
    Też mnie to zdziwiło ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Te spodenki idealnie pasują do tej bluzki :) bardzo ładny i wygodny zestaw .

    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna stylizacja i również tak jak inni uwazam , że ta bokserka idealnie pasuje. Chyba , że ewentualnie czarna ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie dobrane :)
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz zgrabne nogi bardzo :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sowa bardzo ładna, jest teraz jak najbardziej na czasie (;

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog;] tło jak u mnie;p dlatego bardzo mi się podoba!:) śliczna stylizacja! pozdrawiam i zapraszam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sówka jest świetna!

    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. stapmsy są genialne :) serdecznie je polecam. a co do szortów to kurcze mi w żadnych nie jest dobrze.. jak tak patrze na to zdjęcie, to aż zazdroszczę!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie to dopasowałaś! ;)
    zapraszam do siebie, O.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taką samą sówkę.. ;) Fajna jest, nie ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Great shorts and I like your necklace !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a może masz jakąś czarną bluzeczkę??

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja mi się bardzo podoba ; ))

    OdpowiedzUsuń