Obserwatorzy

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Outfit ze swetrem oversize

kolejny zwykły outfit z tregginsami ze Stradivariusa :)

ale to nie treggi są tu najważniejsze- tematem przewodnim całej stylizacji jest sweter oversize w paski. Bardzo go lubię, jest wygodny i najbardziej pasuje do rurek . Jako buty dodałabym  jeszcze trampki do kostki, ale jeszcze takowych nie zakupiłam, ale planuję je w najbliższym czasie kupić ;)   w zastępstwie za trampki dodałam balerinki, które często zakładam praktyczni do wszystkiego :P
dodatkiem do całej stylizacji są kolczyki- pomarańcze, które wykonałam sama :)

oversize - no name
tregginsy - stradivarius
baleriny - no name

kolczyki - DIY

18 komentarzy:

  1. Ostatnio Oversize to mój ulubiony styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny outfit, ładne te kolczyki ! :]
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten sweter. :) Ja generalnie ostatnio nie chodzę w obcisłych rzeczach prawie w ogóle. Owszem to luźnej góry wąski dół, ale to wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie :D ładny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny oversize! Boskie kolczyki ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne:)

    Zapraszam do mnie: dorotaborowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wygladasz , sweterek super.


    obeserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny swterek , i pomysłowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oversize to coś co uwielbiam.; )

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie połączenie kolorystyczne. czerwony, biały, granatowy :)
    zapraszam do mnie na mój pierwszy outfit :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny outfit.
    Mam takie same spodnie ;)
    Aaa zdradzisz jak robisz te wspaniałe kolczyki? :>

    OdpowiedzUsuń