Obserwatorzy

piątek, 26 sierpnia 2011

Prezent od byilo ;)

Dzisiaj rano dostałam przesyłkę z prezentem od firmy byilo :)

fotka jeszcze przed rozpakowaniem :



po otworzeniu koperty zobaczyłam uroczo zapakowaną bransoletkę (bransoletkę zaprojektowałam ja :D) :) śliczny malutki woreczek z przyczepioną wizytówką firmy byilo



wyjęłam bransoletkę z woreczka  :)

 bardzo podoba mi się ta bransoletka :) jest taka delikatna i ładna  i oczywiście z napisem "Katia":)
Jeszcze raz dziękuję firmie byilo za prześliczny prezent :D


aaa no i jeszcze zapomniałam dodać - fani marki byilo z facebooka mają 5 % rabatu ! :D





pamiętajcie o trwającym konkursie na moim blogu, w którym do wygrania jest własnie bransoletka byilo którą sam/a zaprojektujesz :)
szczegóły tutaj : http://katia-blog-katia.blogspot.com/2011/08/pierwszy-konkurs-na-blogu-katii.html

20 komentarzy:

  1. ja sobie wczoraj zamówiłam bransoletkę i czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super alternatywa la Lilou! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudownie, szukałam sobie sklepu z taką bransoletką, w której mogłabym w dodatku sama wymyślić grawer. Dziękuję za umieszczenie linku do sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bransoletka.;) Super jest!

    zaprasza do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza, chciałabym taką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna!
    Też myślałam co powiedzą xd
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym taka bransoletkę :) Pozdrawiam i zapraszam http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna, ja tez dzis dotalam swoja ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. personalizowane bransoletki zawsze są najlepsze :D bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny prezent:)podobają mi się takie bransoletki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszymy się niezmiernie, że podobają się Wam nasze bransoletki:) Dziękujemy bardzo za miłe opinie:)

    Acha, Katia zapomniała ująć, że fani facebook'a mają 5% rabat na zakupy produktów naszej marki:) Tak wieć serdecznie zapraszamy http://www.byilo.pl/index.php/kup-teraz , tu możesz skomponować swoją bransoletkę i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za przypomnienie, już poprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń