Obserwatorzy

sobota, 6 sierpnia 2011

Recenzja lakieru Miss Sporty

 Na zdjęciach trochę słabo widać to co jest napisane na zakrętce, bo to jest błyszczące i trudno było złapać ten napis aparatem ;)




Firma : Miss Sporty 
Kolor : miętowy

Plusy: ładnie wygląda na paznokciach, lekko szeroki pędzelek do nakładania lakieru pozwala na rozprowadzeniu lakieru na paznokciu dwoma pociągnięciami, ładna, poręczna buteleczka, szybko schnie, ładnie schodzi z paznokcia podczas zmywania go zmywaczem, cena (w grudniu kupiłam go za 4 zł)

Minusy : nie jest trwały (dzisiaj nim pomalowałam paznokcie, a już widzę, jak podczas sprzątania zrobiły mi się odpryski na paznokciu), żeby nie było prześwitów, trzeba nałożyć dwie warstwy lakieru

 Czy kupię go następny raz : raczej nie, wolę trwałe lakiery






5 komentarzy:

  1. Ładny kolorek :).
    Przepraszam, musiało się coś nie "odbić", ale już mnie masz w obserwowanych :).

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest 330? też go mam i uważam, że to bardziej seledyn niż mięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ` Kolor super ale też nie lubię nietrwałych lakierów :< A prześwitywania jeszcze bardziej :< Jednak na paznokciu wygląda naprawdę świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę trwała lakiery :D takie odpryski strasznie mnie denerwują !

    Pozdrawiam:*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń