Obserwatorzy

wtorek, 2 sierpnia 2011

Recenzja lakieru Bell

Dzisiaj chciałam wam zrecenzować lakier Bell o kolorze kawa z mlekiem
Nazwa: Lakier szybkoschnący
Firma : Bell
Kolor : kawa z mlekiem

plusy:   # trwały (pomalowałam nim paznokcie w sobotę i dalej się ładnie trzyma, jedynie na placu wskazującym lewej ręki ma lekkie odpryśnięcie, po moim wczorajszym dziurawieniu spodni pumeksem  :P)
                  # szybko schnie
             # ładny kolor, bardzo ładnie wygląda na paznokciach, sprawia, że dłonie wyglądają na lekko opalone
            
minusy : brak

13 komentarzy:

  1. Ja nigdzie nie mogę znaleźć kosmetyków z Bell :s

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor ;D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię tą firmę jest dobra. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta firma jest dobra.


    Haha, chętnie Ci oddam moje włosy, nie lubię ich, zwłaszcza koloru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor : )
    Dodałam .

    OdpowiedzUsuń
  6. firma dobra, dobrze też,że szybko schnie! Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny, delikatny kolorek:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  8. świety blog <3
    jeśli interesujesz się modą zapraszam na mojego bloga. Zachęcam dodawania do obserwowanych, a ja odwdzięczę się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny kolor ma ten lakier! :) oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym się ubrać w stylu FLUO i taki lakier na paznokciach! albo odwrotnie na paznokciach fluo a ubranie - beż! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny lakier :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  12. mogłabyś mi napisać jak szuka się polskich blogów na blogspot.com? chciałabym komentować jakieś ciekawe blogi, ale niestety muszę ich szukać poprzez np. twojego bloga i wybierać spośród twoich obserwujących :( HELP! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny kolor, sama nad takim się waham... :)

    P.S. - U siebie na blogu odpowiedziałam na Twoje pytanie (pod Twoim komentarzem)... :) Więcej pytań? Zapraszam na diane-fashion@wp.pl

    OdpowiedzUsuń