Obserwatorzy

piątek, 12 sierpnia 2011

Recenzja lakieru SAFARI

słonko świeci, jest ciepło , wakacje ponownie nabierają letniej pogody :D Czyżby lato zawstydziło się jednym z moich poprzednich postów, w którym nazwałam je "jesienią" ? ;P No cóz tak , czy siak, ja się bardzo cieszę z dobrej pogody i chciałabym, żeby trwała jak najdłużej :D

dzisiaj zaprezentuję Wam recenzję lakieru Safari, mam go już od jakiegoś czasu i bardzo go lubię :)

oto on :
(przepraszam Was za to, że zdjęcia są nieostre, ale mój kochany aparat się w takowych nie specjalizuje xD)
Firma: SAFARI
Kolor : French 03

zalety : ładnie wygląda na paznokciu nawet po nałozeniu tylko jednej warstwy ( na zdjęciu mam jedną warstwę nałożoną), jest prześwitujący, ale nie tak bardzo, bo dodaje lekko "przydymionego koloru",
przystępna cena (chyba coś koło 5 zł), uniwersalny, pasuje do każdego koloru, bo jest to naturalny kolor, ładnie komponuje się z białymi końcówkami paznokci tworząc frencza, ładnie błyszczy, jest trwały, w miarę szybko schnie

wady: nie znalazłam

czy kupię go ponownie : bardzo prawdopodobne :)

18 komentarzy:

  1. o ! właśnie takiego szukałam :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie można go dostać? : d

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor ;)
    Pozdrawiam
    ;D
    PS.Gdzie można go dostać i za ile?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie lakiery :D nie "mocne" :D

    Pozdrawiam
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się opakowanie tych lakierów. W tym tygodniu również zaczynam recenzować lakiery do paznokci :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lakiery Safari :) Mam już ich kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny lakier,lubie takie naturalne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo osób je chwaliło ale ja sie zawsze ich bałam ale chyba się skusze na chodź jedną buteleczkę :D

    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kolor :)
    może niedługo się zaopatrzę w takowy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek :)
    u mnie niestety z tej firmy są same brzydkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. baardzo mi sie podoba ten kolor, jest w moim guście!:)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. a ile czasu mniej więcej utrzymuje się na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń