Obserwatorzy

wtorek, 16 sierpnia 2011

Recenzja peelingu RIVAL de loop

przepraszam za jakość zdjęcia, ale mi się aparat rozkraczył i muszę się ratować telefonem
Nazwa : Rival de Loop- peeling w kremie
Firma : Rival de Loop
Od producenta : Peeling w kremie poprawia naturalny odcień skóry. Drobno zmielone pestki moreli usuwają zrogowaciały martwy naskórek . Krem został wzbogacony o pielęgnującą prowitaminę B5 i hialuron. Poprawia ukrwienie skóry. Przeznaczony do każdego rodzaju cery.

Moja ocena: jestem z niego zadowolona. zgadzam się z opisem producenta, w którym jest mowa o poprawie kolorytu skóry, po peelingu moja twarz jest matowa, w hmm.nie wiem jak to nazwać, jednym kolorze. ;) skóra na twarzy po nim jest niezwykle miękka i gładka,. Kosmetyk jest gęsty, dobrze się rozprowadza, nie marze, przystępna cena ( nie pamiętam ile kosztował, ale chyba ok. 6 zł), jest wydajny. czytając opinie o nim na różnych portalach, dużo ludzi skarżyło się na zapach tego kosmetyku. Ja nie mam do niego zastrzeżeń, nawet podoba mi się ten brzoskwiniowy zapach. No - cóż kwestia gustu :) Ja jestem na TAK :D
Czy kupię go ponownie: chyba tak

10 komentarzy:

  1. Wygląda na ciekawy kosmetyk :)
    Kto wie, może go kupię ;D
    Pozdrawiam
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten peeling i mi się podobał i służył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za peelingami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie używałam ale chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kupię, bo ostatnio mi się właśnie skończył jeden peeling.
    Dodałam się do obserwatorów i zapraszam do mnie. : nutelleve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do tagu: The makeup blogger award! Więcej informacji u mnie na blogu: http://fashion-is-my-love.blogspot.com/ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog :)!
    A peeling jak znajde to kupie i wypróbuje :D


    http://www.light-blue94.blogspot.com/

    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nice! musze kupic :)!

    A


    JA


    Z
    A
    P
    R
    A
    S
    Z
    A
    M




    D
    O



    S
    I
    E
    B
    I
    E


    :)




    life-as-hanna.blogspot.com



    life-as-hanna.blogspot.com



    life-as-hanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń