Obserwatorzy

środa, 17 sierpnia 2011

Recenzja żelu myjącego przeciw błyszczeniu się skóry Clean&Clear

Nazwa : Clean & Clear, Shine Control, Żel myjący przeciw błyszczeniu się skóry
Firma: Clean&Clear
Od producenta: Clean & Clear Shine Control żel myjący przeciw błyszczeniu się skóry delikatnie się pieni usuwając brud, tłuszcz i zanieczyszczenia pozostawiając Twoją skórę bez efektu błyszczenia się przez cały dzień. Jego unikalna formuła zawiera ekstrakty z trawy cytrynowej i owoców. Jest on na tyle delikatny, że możesz go używać codziennie.

moja opinia: 
plusy : orzeźwia, zmywa brud z twarzy, ładnie pachnie, konsystencja w porządku, wydajny (używam go od maja, 2x dziennie), wygodne opakowanie,z pompką, którą można blokować, pieni się

minusy: mimo zapewnień producenta, na temat matowienia cery, na moją twarz to nie działa, strefa T się po nim dalej błyszczy, wysusza skórę, jak na taki kosmetyk : trochę wysoka cena ( w sklepie internetowym 18 zł) ja nie pamiętam po ile kupiłam, ale wiem ,że w jakiejś promocji

Czy kupię go ponownie: Raczej nie

17 komentarzy:

  1. miałam produkt z t6ej firmy, ale nie byłam zadowolona ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo jak koleżanka wyżej, nie jestem zadowolona z produktów tej firmy ;/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem, trochę za drogi... w podobnej cenie kupiłam Biodermę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę produkty z Garnier ;D
    Pozdrawiam
    :))

    OdpowiedzUsuń
  5. też używałam clean&clear a wcześniej under twenty i dopiero garnier jest dla mnie odpowiedni.
    dodałam również do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nominowałam cię do 'the make up blogger award'
    więcej u mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś tonik z tej firmy i nie byłam zadowolona, użyłam go tylko raz i nie zamierzam po raz kolejny :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. O dziękuję bardzo! Dodam notkę jutro xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie używam do twarzy tylko kremu z garniera,a to dlatego,że częściej mam gorszą skórę po użyciu żelu niż przed;/

    OdpowiedzUsuń
  10. tez go miałam i nie byłam jakoś specjalnie zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  11. jak nie działa, to pewnie, ze nie kupować jescze raz;)
    Dzięki za opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. SZMARAGDOWEOKULARY.blogspot.com prezentacja maxi dress. A rapsa masz bardzo fajnego, Ewa jest zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely post!
    I like your blog!

    Kisses,

    www.fashionapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na moim blogu trwa konkurs, do wygrania bon o wartości 100zł do wydania w sklepie internetowym Fashionfreak. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału ;)
    MarieAntoinette

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie dość drogi... no i szkoda, że wysusza bo to błędne koło.

    OdpowiedzUsuń