Obserwatorzy

czwartek, 11 sierpnia 2011

Rower z rana "jak śmietana" :P

Hehe nazwę mojego postu zaczerpnęłam z kwejka :P kiedyś widziałam tam to hasło i mi się spodobało :D

 Zaraz padnę, ledwo widzę na oczy xD
No więc dzisiaj rano (tzn, koło 11) pojechałam na rower, a ponieważ była to eskapada pierwsza od dłuższego czasu, wróciłam z językiem na brodzie i z twarzą czerwoną jak burak :P
ehh, moja kondycja jest marna :P


Swoją drogą, ładną mamy jesień tego lata, prawda? :)
no tak, słoneczko świeci, ale wiatr jest okroopny i temperatura tak "jesienna" :/
Jaka jest u Was pogoda? Też macie wrażenie, że coś jest nie tak z porami roku w te wakacje ?


PS. nie powinno Was to zdziwić, ale znowu uszyłam sobie spódniczkę :P pokażę ją Wam później, bo muszę jeszcze podszyć jej dół :D





Uwieelbiam tą piosenkę, a wokalistę po prostu kocham :D



pozdrawiam,
Katyaa


7 komentarzy:

  1. U mnie mży od samego rana i jest zimno, ale zapewne jak pójdziemy do szkoły to pogoda będzie piękna xD

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na post ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam kiepską kondycje, :D a co do tej jesieni zgadzam się :)




    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też pogoda jesienna zamiast letniej ;/
    Ale tak to niestety bywa :)
    Pozdrawiam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda jak najbardziej letnia.
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukaj w h&m. Ja te tam kupiłam. Zresztą kupiłam jeszcze takie same tylko granatowe. A czarne też były. I chciałam kupić (i były mi potrzebne) ale nie wiem czemu wzięłam te inne kolory xd

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie na szczeście nie pada ;) ale mogło być cieplej, wiadomo i zapr do nie : ksiezniczkastylu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń