Obserwatorzy

piątek, 5 sierpnia 2011

Słoneczny piątek

heeej :D

Witam Was w piękny, sierpniowy i słoneczny piątek :)

Słońce razi w oczy letnimi promieniami, jest ciepło, po prostu wakacje nareszcie je po prostu czuję ! :D
niestety jak na złość prawdopodobnie się przeziębiłam bo wczoraj wieczorem wyszłam w szortach i bluzce na ramiączkach na dwór a było już trochę chłodnawo :( no nic, postaram się jakoś zatrzymać to choróbsko :P

właśnie słucham piosenki tzw. "Koksów" :P tak mi się spodobała, że słuchałam już jej dzisiaj ok. 4 razy :

9 komentarzy:

  1. Lepiej żeby było ciepło niż miało by cały czas padać ;)
    Pozdrawiam :)
    wizazz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda też przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie również słonecznie :)
    a piosenka wpada w ucho :]

    OdpowiedzUsuń
  4. ` Ja też na pogodę nie narzekam gdyż świeci słoneczko, wieje leciutki wiaterek i jest cudnie :) żyć nie umierać ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda dzisiaj czuć w powietrzu wakacje ! Trzymam kciuki żebyś się nie rozchorowałą :D

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogdpot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie już też pogoda jest świetna.
    Tylko opalać się, opalać ;D
    Pozdrawiam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Tak używałam tego serum, i jest ok . To co mi pozostaje na dłoniach wsmarowuję w całe włosy, i są bardzie miękkie i wgl .
    ;d Jak dla mnie jest ok.
    Świetny blog
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też na szczęście cąly dzień świeci słońcee!


    zapraszam do mnie: colorfullysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie też obudziło dzisiaj słoneczko tak, że aż się już nie dało zasnąć z powrotem ;)

    OdpowiedzUsuń