Obserwatorzy

środa, 31 sierpnia 2011

Spódniczka dla siostry i outfit z tuniko-sukienką :D

Moja siostra ma dzisiaj urodziny, dlatego uszyłam jej prezent - spódniczkę-bombkę, ( podobną do tej z wcześniejszych postów, którą uszyłam dla siebie) tylko,że ciut dłuższą :) Mam nadzieję, że prezent się jej spodoba i co najważniejsze - będzie na nią dobra, bo wszystko szyłam na oko i mierzyłam na sobie :) tadaam :




a teraz druga część posta : outfit z tuniko-sukienką w kwiaty :D
bardzo podoba mi się kwiatowy motyw, bufki przy rękawach i marszczenia, jedyne co mnie w niej wkurza, to delkot, a właściwie go brak, ale mimo tego szczegółu lubię ją, używam jej czasem jako krótką sukienkę, a czasem jako tunikę do np. jeansów :)
dodałam jeszcze szpilki z deichamnna (ehh żebyście widziały jak ja w nich słodko kuśtykam xD no po prostu muszę nauczyć się w końcu chodzić w takim obuwiu ehh ), bransoletkę różową (która przywołuje mi wspomnienia kolonii nad morzem ^^ ) oraz na dół założyłam krótkie szorty DIY - ot tak żeby sukienka wyglądała na tunikę :D

tuniko-sukienka - bazarek
buty - deichmann
bransoletka - no name


lepsze zdjęcie bransoletki ^^


i zdjęcie szpilek :



dawno nie robiłam recenzi kosmetyków, ale się poprawię :) niedługo się pojawią :D

17 komentarzy:

  1. śliczna jest ta spódniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka jest przepiękna, o wiele bardziej korzystna niż tuniczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta spódniczka, zazdroszczę Ci umiejętności szycia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna spódniczka.;) Uwielbiam motywy kwiatowe.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna sukienka :D
    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie, nie, nie! Wyglądasz w niej pięknie! ;)
    mnie po prostu zauroczył wzór - obie są w kwiaty, więc je porównałam, ale jestem fanką, gdy są duże kwiaty i większe odstępy pomiędzy nimi :)


    Też tak mam, już się bałam, że jestem jakaś dziwna.. ale mam swoje ukochane rzeczy, które leżą w szafie nawet jak z nich wyrastam, bo mam do nich sentyment.. A teraz mam z 10worków takich ogromnym ubrań na strychu, bo szkoda mi wyrzucić :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takiej spódnicy,to bym się cieszyła jak głupia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilki są fajne bo klasyczne :) Spódniczka- rewelacja :)
    Buśki i zapraszam do mnie =*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna spódniczka ^^
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super outfit, siostra na pewno ucieszy ze spódniczki. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. ta spódniczka jest świetna :o))
    http://truskawka-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. w sumie motyw kwiatów jest już wszechobecny i czasami mam go dość, dlatego Twój outfit średnio mi się podoba, ale spódniczka jest genialna, gratuluję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne ciuszki..

    Pozdrawiam dooroota...

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka bardzo mi się podoba :0
    ja nie mam wg skilla w szyciu ;/

    U mnie na blogu odbywa się konkurs:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/08/349-konkurs-500-obserwatorow.html
    Serdecznie zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica rewelacja! lubię takie tuniki, sama posiadam jedną z rękawem 3/4 :)

    OdpowiedzUsuń