Obserwatorzy

niedziela, 21 sierpnia 2011

Stylizacja z Mickey i Krecikiem :D

Do spódniczki z tiulu (DIY) dodałam delikatną brązową bluzkę na ramiączkach, na nogi - espadryle w paski, jako dodatki : pierścionek z myszką Miki, tasiemkę w kropki oraz kolczyki z Krecikiem (DIY)

spódniczka - DIY
bluzka - Tally Weijl
espadryle - Street



pierścionek z myszką Miki - no name
tasiemka - no name :P

kolczyki z krecikiem - DIY


PS. pamiętajcie o moim konkursie : http://katia-blog-katia.blogspot.com/2011/08/pierwszy-konkurs-na-blogu-katii.html        



xoxo
Katyaa

18 komentarzy:

  1. Ale cudna spódniczka ! I butki urocze !
    Bardzo lubię połączenie białego z czarnym :D

    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki z Krecikiem górą;)
    Pozdrawiam i zapraszam:)
    http://www.facebook.com/pages/Normalny-Blog/187644647955732

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka i butki super :)

    dodałam do obserwowanych Ciebie też zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka i buty :)
    Pozdrawiam!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka, jesteś cudotwórczynią :) :*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna ta tasiemka :)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś przeze mnie otagowana. Szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze ciekawiły mnie spódniczki z tulu :D sama chciałabym taką mieć :)

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mickey mmm <3
    Bardzo ładnie, pozdrawiam :)

    _________________________
    alexowa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo łądnie wyglądasz ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka mi się bardzo podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie to wygląda. Pierścionek jest naprawdę fajny i godny uwagi. Kolczyki równiez.

    turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała spódniczka i buty rewelacja!!! uwielbiam koturny!!!!! Super!!!!!:*:*:*:*:*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ladne te kolczyki :)))

    obserwujemy?
    www.sarawplace.blogspot.com :-P

    OdpowiedzUsuń