Obserwatorzy

niedziela, 28 sierpnia 2011

Sweet sixteen + headband DIY

No i dzisiaj stuknęła mi szesnastka :)
Jeny aż trudno mi pomyśleć, że tak długo żyję na tym świecie, ehh ...   heca hecą - lata lecą
w sumie to nie czuję się jakoś inaczej niż wczoraj, przedwczoraj, czy dwa dni temu :)  a przecież jestem już starsza i ...szesnastoletnia  xD



no dobra, już nie mędrkuję, tylko pokazuję co w sobotę zrobiłam:
zacznijmy od początku : niedawno zauważyłam w H&M bardzo ładną opaskę z drutem w środku, przymierzyłam ale nie kupiłam i później żałowałam, widziałam podobne też na innych blogach, zobaczyłam taką u siostry i postanowiłam taką sobie sama zrobić, oto efekt mojej pracy:
co prawda jest trochę niedopracowana, bo na końcach widać niteczki, ale ujdzie w tłumie :)

27 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj naj najlepszego!!! :))):*
    Ciesz się z 16, potem jest już tylko coraz więcej ;)))
    ps. liczna opaska, u mnie w H&M nie widziałam takich na druciku, więc też musiałabym kombinować sama.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat , sto lat ;) Ja dopiero za rok :P Ciekawa ta opaska . :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. opaska bardzo fajna :D
    a tobie życzę 1oO latek ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego czego pragniesz najskryciej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń. ;)
    A opaska bardzo ładna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i gotowa opaska ;)
    Najlepszego! :* Spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna:)

    Wszystkiego najlepszego.!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stówka kochana :*
    Opaska prześliczna :)
    Zapraszam do mnie, nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego! :)
    ładna opaska ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł! Może i ja sobie taką zrobię ?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna opaska. :)
    I wszystkiego najlepszego oczywiście, dużo szczęścia i 1000 lat. : P

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszego.!:) Bardzo ładna opaska.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego;] fajna opaska!:) zapraszam do mnie;]

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepszego . :D
    śliczna opaska . :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spełnienia najskrytszych marzeń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego ! ;) A opaska to wiesz - jak na pierwszy raz to db Ci wyszła ! ;)

    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna ! ; o
    Obserwuję i zapraszam do mnie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. A no i wszystkiego najlepszego ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Opaska super. Jaki drut włożyłaś do środka? Odpisz na priw. ela194762wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Opaska super. jaki drut zastosowałaś? Proszę o odpowiedź na priw..ela19476@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Opaska super. Jaki drut włożyłaś do środka? Odpisz na priw. ela194762wp.pl

    OdpowiedzUsuń