Obserwatorzy

środa, 3 sierpnia 2011

Kolejny outfit z szortami

Tak jak obiecałam, dodaję następny outfit
Ten podobnie jak poprzedni, ma w swoim składzie dziurawe szort DIY
Jest to bardzo wygodnaa stylizacja, ja osobiscie lubie taki styl : lużna koszulka, szorty, bransoletki i okulary, traampki ;)


 bluzka - no name
szorty - DIY
trampki - bazarek
bransoletki z muliny - DIY
 raybany ( ktorych na tym zdj nie widać, ale widać je na zdj poniżej) - carrefour

 bransoletki z muliny DIY
raybany (w rzeczywistości mocno czerwone oprawki)

11 komentarzy:

  1. Świetna bluzka i okulary też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny kolor okularów, ja mam tradycyjne - czarne.
    i fajna koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit - prosty i wygodny ;D
    Bluzka jest genialna ;)
    Pozdrawiam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ` Chcę taką koszulkę :D ♥


    www.fashion-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie bluzki sama mam z myszką miki i garfildem ^^

    Bardzo wygodne strój i jaki fajny ! ^^

    Dziękuję za komentarz !

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny zestawik, super okulary ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się twój blog ;)
    Ja już obserwuje a ty mojego kanału jeszcze nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam ci blog mojej koleżanki Niny ;) http://ninkaasxdd.blogspot.com/
    Na razie się dopiero rozwija ale myśle, że później na pewno znajdziesz tam coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie same okularki, tylko czarne :)

    OdpowiedzUsuń