Obserwatorzy

czwartek, 1 września 2011

! 1 września :(

serce mocno bije, nawet słyszę jak przyśpiesza tętno, ręce się pocą, chaos- gdzie są moje skarpety? ! gdzie bluzka?a spodnie ?!  kurcze, spóźnię się, co to będzie? gdzie spojrzeć, co ze sobą wziąć? oj, przejazdówka! no tak, od dzisiaj muszę o niej zapamiętać. dobrze, no to : przejazdówka, chusteczki, klucze, telefon, notes, długopi... gdzie jest długopis? ten ? no dobra, niech będzie. teraz szybko : rzęsy, usta, o matko! włosy? to mają być włosy? to szopa na głowie :/  szybko,szybko nie ma czasu. buty, sweter, jeszcze raz sprawdzam która godzina, ręce mi się trzęsą, stres stres jeszcze raz stres..


tak, dzisiaj pierwszy dzień w nowej szkole. pierwszy dzień roku szkolnego 2011/2012. od dzisiaj wszystko się zmienia : nie ma już spania do południa, robienia co się chce, siedzenia przy kompie i codziennemu przeglądaniu kwejka. Jak tam Wasze przygotowania? jak tam Wam mija ten dzień? wrażenia dnia?


no a teraz coś na rozluźnienie, ahh cudne, same posłuchajcie :


19 komentarzy:

  1. Ja na szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji przed sobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wróciłam z rozpoczęcia roku szkolnego. Jak byłam w szkole, to chciałam, żeby okazało się, że to tylko zły sen.. x.x'

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie nie przejmowałam się rozpoczęciem i nadal tego nie robię, ale na niektórych ludzi nie chce mi się patrzeć;p

    OdpowiedzUsuń
  4. No już niestety koniec z spaniem do późna. U mnie było całkiem ok. W sumie w szkole byłam tylko 15 min po to aby nauczycielka uświadomiła nas, że jesteśmy maturzystami i powinniśmy dawać przykład..

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się cieszę że wracamy, może do konca nie jestem zadowolona z planu lekcji i niektórych nuczycieli, ale jest ok ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Do dzisiejszego dnia podeszłam na pełnym luzie, jest w ostatniej klasie luzzzzzzz!
    Ale przede mną matura, to już inna sprawa ;D
    Pozdrawiam
    :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wer.onika czytasz mi w myślach:)
    Jako,że jestem rok już starsza i nie jestem "pierwszakiem" moge powiedzieć,ze mój rocznik w mojej miejscowości był ostatnim normalnym :D
    Teraz przyszły same dzieci. Dzisiaj ide ,a tu jakaś dziewczynka 130 wzrostu x.x

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna nutka.
    tez sie denerwuję przed poczatkiem roku.
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam się nawet cieszę, że już początek roku. W końcu spotkam się ze znajomymi.. A co do lekcji, to nie jestem za bardzo zadowolona, no ale cóż, coś za coś.:D

    Pozdrawiam dooroota...

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!!
    zapraszam do mnie:
    www.cottoncandy-alaa.blogspot.com
    obserwuję i liczę na to samo!!;P

    OdpowiedzUsuń
  11. achh ten stresik 1-wrześniowy :)
    świetny blog :D
    zapraszam do obserwacji mojego :)
    to dla mnie ważne ponieważ szukam obserwatorów :)
    http://fashionistka25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocenie jest tylko w gimnazjum przecież xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez dzis była w nowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie zapraszam do siebie na konkurs:) Do wygrania bransoletka z grawerem :) oto link : http://stylebyilo.blogspot.com/2011/09/pierwszy-konkurs-na-blogu.html

    OdpowiedzUsuń