Obserwatorzy

piątek, 16 września 2011

Błyszczyk SAFARI kolor 35


Nazwa : Safari lipgloss Trendy Colour

Firma : Quiz

kolor : nr 35 (taki różowy)

pojemność : 5 ml

od producenta :
Aksamitna konsystencja nadaje ustom intensywny połysk i subtelny kolor.
Nawilża i chroni usta przed wysychaniem i pierzchnięciem.
Specjalna formuła zapobiega sklejaniu się ust, a przepiękny smakowy zapach potęguje przyjemność aplikacji.
 
 
moja opinia
 
plusy: kolor ładnie wygląda na ustach. Nie jest za mocny, ale dzięki nim usta nabierają różowawego koloru :) małe opakowanie sprawia, że jest poręczny i można go schować zarówno do torebki jak i do kieszeni. Zapach bez zarzutu, z nakałdaniem błyszczyka na usta nie miałam problemu.Nie skleja ust.

minusy: Ja nie zauważyłam żadnych na razie

9 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się ta zeberka na opakowaniach produktów Safari. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm to muszę się wybrać na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się bardzo malinowy :)
    Mogłaś pokazać odcień na ustach ;)
    Pozdrawiam
    n3sti

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolor :)

    zapraszam do mnie :
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. w moim przypadku kolor różowy na ustach niestety w ogóle nie pasuje,czerwony również :( nie znalazłam jeszcze odpowiedniego błyszczyka dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ten sam błyszczy i strasznie mi się podoba :)
    fajny blog :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. BArdzo ładny kolor niestety ja nie lubię mieć błyszczyków na ustach.;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Błyszczyk sliczny:) ostatnio sama sie przekonałam do blyszczykow (kiedys nie lubilam) i uzywam co chwila różnych:) trafilam tutaj z wizazu z szafy (z Twojego wieszaka z koszula jako sukienka, swoja droga super pomysl) fajny blog, dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubie za bardzo błyszczyków, ale ten ma świetny kolor ;)
    +dodałam sie do obserwatorów ;)
    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń