Obserwatorzy

poniedziałek, 19 września 2011

Kolejna recenzja lakieru safari od Quiz :)

Firma : Quiz
Nazwa : Safari nail polish Trendy Colour
 Kolor :Różowy (taki koralowy;p)
pojemność : 12 ml
od producenta : Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.


moja opinia: ten lakier jest podobny "w działaniu" do poprzedniego lakieru safari, który recenzowałam kilka postów wcześniej. kolor fajny, wyraźny, ale do szkoły nadaje się średnio, bo jego intensywność może zwrócić uwagę nauczycieli o sokolim wzroku xD,
plusy : cena, płynna konsystencja, szybko schnie, poręczne i ładne opakowanie, połysk po wyschnięciu, gładka warstwa bez grudek po pomalowaniu
minusy : co prawda ładnie się zmywa, ale kolor, a raczej jego wyrazistość, sprawia, że jeśli nie zmyjemy go bardzo dokładnie, zostaje ona na skórkach paznokci, co nieładnie wygląda po nałożeniu nowego lakieru. z trwałością jest u niego trochę lepiej niż u poprzednika, ale i tak zauważyłam kilka jego braków na końcach paznokcia.

5 komentarzy:

  1. Lubie lakiery Safari :).
    Ten wygląda bardzo ładnie. Fajny odcień :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek... ale wiadomo - różne kolory mogą się między sobą różnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek,ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek :*
    Obserwujemy?
    Ja już dodaję..

    Pozdrawiam dooroota...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest! :)

    Zapraszam Cię serdecznie do udziału w konkursie, który organizuję razem z jednym z zagranicznych sklepów internetowych z ubraniami- do wygrania bon na zakupy! :) Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń