Obserwatorzy

poniedziałek, 12 września 2011

Lakier SAFARI kolor brązowy

Nazwa : Safari nail polish Trendy Colour
Firma : Quiz
Kolor : Brązowy

od producenta : Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.

Moja opinia :
plusy : podoba mi się kolor lakieru - nie za jasny, nie za ciemny, taki w sam raz :) kolor pasujący do każdego koloru ubrania, można nim pomalować paznokcie nawet do szkoły i nikt się nie będzie czepiać :P  , niska cena, konsystencja- płynna co pozwala łatwo rozprowadzić lakier na paznokciu, połysk po wyschnięciu lakieru, ładne i poręczne opakowanie, szybko schnie, ładnie zmywa się z paznokcia,

minusy : nie wiem dlaczego, ale szybko lakier zaczął ścierać się na czubkach paznokci.Oprócz ubytków lakieru na końcach paznokci, na reszcie paznokcia ładnie się trzymał




10 komentarzy:

  1. ejjj, piękny brąz! Ja ostatnio kupiłam, ale jest za ciemny i wygląda bardzo sztucznie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek :) Widzę ze te lakiery z safari są ostatnio jakieś trendy, a ja juz od dawna planuje zakpu , chyba musze bardziej się ogarnąć co do jego zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten kolorek..
    Też planuję sobie taki kupić, ale jakoś nie ma czasu.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie..
    dooroota...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten kolorek :)
    pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się zawsze ściera na końcach lakier :(
    super kolor, uwielbiam brązy ;)

    http://casually-dressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi najczesciej własnie na koncach paznokci sciera :(


    +dodałam się do obserwatorów prosze o to samo :))
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń