Obserwatorzy

poniedziałek, 5 września 2011

Letni akcent :D

Nie wiem, jak Wy, ale do mnie nie dociera fakt, że coraz bardziej nadciąga jesień, a wraz z nią niższe temperatury i to, że trzeba będzie schować wygodne letnie ciuszki i wyjąć z dna szafy grubsze ubrania :(
tak więc dzisiaj pokażę outfit jeszcze letni. jeansowa kamizelka którą upolowałam w sh za 2 zł :)  razem z białą bokserką, szortami i espadrylami tworzy typowo wakacyjną stylizację :)   jako dodatki dodałabym bransoletkę byilo

kamizelka - sh
bokserka- sh
szorty - DIY
espadryle - street

bransoletka - byilo




PS. ponieważ zaczął się rok szkolny i będę miała mniej czasu na blogowanie, mam nadzieję, że wybaczycie mi to, że nie będę pisała codziennie, ale wtedy kiedy będę miała czas (czyli np.co dwa dni)

8 komentarzy:

  1. Świetny outfit :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny strój. Szczególnie podoba mi się to, co zrobiłaś z kamizelką. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczymy, świetny outfit. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kamizelka, idealnie komponuje się z spodenkami.
    Dodajemy do obserwowanych?
    Zapraszam do mnie?

    OdpowiedzUsuń