Obserwatorzy

środa, 7 września 2011

Marmuuurki, marmuureczki

Pewnego razu natknęłam się na którymś blogu na instrukcję jak wykonać marmurki za pomocą wybielacza na jeansach:)
Najpierw próbowałam jeansy wybielić jakimś starym wybielaczem i domestosem, ale nie zadziałało tak jak chciałam - odbarwiło się tyko na tyłku, bo chyba coś dziwnie związałam je podczas wybielania, ale na drugi raz poszłam do Tesco, kupiłam najtańszy dwulitrowy wybielacz ( chyba za 3 zł ) i ten zadziałał tak jak chciałam ;) może nie wyszły z tego takie bardzo "jeansowo  nakrapiane" ale trochę nakrapiane są :)



tak wyglądają teraz (oczywiście, nie jest to niespodzianką, że aparat trochę przekłamał sprawę :) :

 z tyłu

z przodu






a tak wyglądały przed "zmarmurkowieniem" :P (ma tylko foto z przodu)





o tutaj w zestawieniu z trampkami :) według mnie bardzo korzystne połączenie :D





minusem marmurkowania jest to, że po tym zabiegu, spodnie śmierdzą wybielaczem :/ oprócz tego, ktoś kto je wybiela, chcąc nie chcąc, wdycha to świństwo bo, gdy się całość poleje wybielaczem, a później gorącą wodą, to zapach jest niestety bardzo intensywny blee nawet po upraniu ich, czuć wybielacz, ale przecież w końcu ten zapach zniknie/zmaleje, a marmurki są bardzo fajne :D




 W komentarzach prosicie mnie o dokładniejszą instrukcję, oki, postaram się ją wstawić wkrótce na bloga ;D
tak więc bądźcie czujne ;)

12 komentarzy:

  1. Fajne marmurki, na nodze wyglądają o wiele lepiej;d

    OdpowiedzUsuń
  2. super na nodze wyglądają z trampkami;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Mi takie by nie pasowały, ale tobie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spotnie, buty jeszcze lepsze, jak ja marze aby założyć trampki, niestety nie mogę;p
    pozdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Super to wygląda ;)

    pozdrawiam,
    http://casually-dressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz dokładną instrukcję? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt :) Nie wpadłabym sama na taki pomysł. Podasz może dokładną instrukcję jak to zrobic, krok po kroku ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne !
    Trampki są niezbędne w życiu nastolatki :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na instrukcję :)

    Zapraszam do mnie. Może zechciała bys sie wypowiedzieć na temat mojej nowej notki. Bardzo mi na tym zależy :)
    Z góry dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny efekt!! ja też poproszę instrukcję :D świetnie wyglądają.
    pozdrawiam i zapraszam na nowy manicure :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń