Obserwatorzy

poniedziałek, 26 września 2011

MOLLON Nail Lacquer LAKIER DO PAZNOKCI Z EKSTRAKTEM Z BAMBUSA


 (przepraszam, że mam trochę lakier na skórkach, ale zdjęcie było robione tuz po pomalowaniu paznokci ;)




Firma : Mollon
Nazwa : Nail Lacquer lakier do paznokci z ekstraktem z bambusa
kolor : 2 Nude Beige
pojemność : 12 ml


od producenta :
Regenerująca formuła lakierów oparta na naturalnym ekstrakcie z bambusa. Zawarte w nim krzemionka i proteiny są doskonałym środkiem na zdrowe i piękne paznokcie.
Aktywne składniki zawarte w lakierze:
wzmacniają i utwardzają płytkę,
przyspieszają wzrost paznokci,
przedłużają trwałość lakieru.
Lakiery nie zawierają kamfory, toulenu i formaldehydu - składników szkodliwych lub mogących wywołać uczulenia.
Doskonała konsystencja lakierów oraz nowatorski, płaski pędzelek (560 włosków) umożliwiają wykonanie manicure jednym pociągnięciem pędzelka!


moja opinia :
plusy :
Przede wszystkim bardzo podoba mi się jego kolor :)
W miarę szybko schnie
Dobrze kryje ( wystarczą 2 warstwy )
Pędzelek dobrze nanosi lakier na płytkę
Konsystencja ok
Buteleczka fajna, nie miałam jeszcze takiej w mojej kolekcji lakierów xD

minusy :
Trwałość - przez ok.3 dni trzyma się dobrze, potem pojawiają się odpryski. 3 dni to dla mnie trochę za krótko, może jestem zbyt wymagająca, ale nie lubię odprysków na paznokciach zwłaszcza jak nie mam czasu na ponowne ich pomalowanie w tygodniu

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :) dla mnie 3 dni, to trwałość w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten kolorek :))
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest ten kolor :) no i teraz bardzo modny :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor przeppiekny! typowo jesiennyt bardzo mi sie pododba

    OdpowiedzUsuń
  5. z trwałością lakieru nie jest tak źle, bywają gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor. :) Szukam podobnego już od jakiegoś czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również obserwuję. :):)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. opakowanie bardzo podobne do essence. a kolor cudowny :) uwielbiam takie barwy :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutki :) może używaj jakiegoś topa? wtedy może dłużej pociągnie niż te 3 dni ;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor:) Ja mam czerwony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolorki, pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń