Obserwatorzy

piątek, 9 września 2011

Morska z dna szafy :P

niedawno przeglądając szafę natknęłam się na morską koszulę - najprawdopodobniej ktoś mi ją dał, a ja jej nie nosiłam i leżała na dnie. do koszuli dodałam pasek, bo koszula jest na mnie trochę za duża, leggowe haremki i sandały z CCC (no tak, znowu dodałam coś z lata :P) w komentarzach piszecie, że fajnie wyglądałyby jakby koszula była wpuszczona w spodnie, owszem, ale jak już napisałam, są to haremki z materiału jak legginsy więc wszystkie zagięcia koszuli widać by było na spodniach więc nie pasowałoby :)

koszula - no name
pasek - bazarek
haremki - bazarek
sandały - CCC


 haremki


koszula

8 komentarzy:

  1. Super połączenie jednak ja tą koszule wpuściłabym w spodnie i wyeliminowała pasek ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie widać lepiej tej koszuli na zdjęciach.

    Ale haremki są super;)

    http://casually-dressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie kroju tych spodni ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. tez pomyslalam o wpuszczeniu koszuli w spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się koszula, szczególnie jej kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haremek zazdroszczę! Koszulę chętnie bym przygarnęła podobną jednak ciut dłuższą ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor koszuli;) Pozdrawiam i zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń