Obserwatorzy

środa, 28 września 2011

NIEKOLOROWO :)

Strój wygodny, w stonowanych kolorach - nadaje się do szkoły ;)
Czarny waterfall z rękawami 3/4, biała bokserka pod spód + spodnie (ni to rurki, ni to proste, ale wygodne :] ) i baleriny ( postaram się już w późniejszych stylizacjach wykorzystywać inne buty, a balerinom dam już spokój xD )    żeby nie zepsuć efektu, jako lekki dodatek, dodałabym tylko bransoletkę z grawerem


waterfall- YD
spodnie - no name
bokserka - sh
baleriny no name


bransoletka z grawerem - byilo

14 komentarzy:

  1. piękna bransoletka :)
    uwielbiam takie niekolorowe prostoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletkaa < 33 zapraszam:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka super ;). A i też fajny strój, stonowany, ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny strój. Faktycznie nadaję się do szkoły, ale ja wolę bardziej żywe kolory.
    Obserwujemy? Ja już dodaję liczę na rew. dorotaborowska.blogspot.com

    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  5. super bransoletka, ładny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super sa te bransoletki :)

    zapraszam
    http://www.double-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka;0 Ja mam podobną tyle tylko, że koniczynkę i bez grawerki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może troche za czarno,ale za to bardzo prosto i na każda okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny prosty strój. uwielbiam długie sweterki. dla mnie bomba! bardzo w moim stylu.
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń