Obserwatorzy

piątek, 9 września 2011

Prezenty od Quiz i Nowenowe

W tygodniu dostałam kilka miłych niespodzianek :) mowa tu o paczce z kosmetykami od firmy Quiz oraz biżuterią od firmy nowenowe

to jest zawartość paczki od Quiz. Byłam taka ciekawa co jest w środku koperty, że tuz po wyjściu z poczty, otworzyłam kopertę i prześledziłam zawartość. Moja reakcja : wow! ale tego dużo :D a dostałam :
 Puder w kremie 
puder brązujący.
2 lakiery do paznokci
2 błyszczyki
podkład
2 dwukolorowe cienie

wkrótce pojawią się recenzje więc nie podaję dokładnych danych produktów w tym poście ;)




 jest to komplet : wiszące kolczyki perełki, naszyjnik z perełek i bransoletka z perełek, wybaczcie ze nie zrobiłam zdjęcia jak biżuteria jest luzem ;) jak będą outfity to zobaczycie ;)
komplet dostałam od firmy nowenowe . wzamian za punkty nazbierane na stronie.

Jeśli któraś z Was chciałaby się tam zapisać oraz zbierać punkty i przy okazji mi pomóc to w komentarzach pod tą notką napiszcie mi swoje adresy e-mail to wyślę Wam zaproszenie do zalogowania na nowenowe ;)

12 komentarzy:

  1. Łaał.. gratuluję niespodzianek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy na recenzje, zwłaszcza lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a w jaki sposób zbiera się tam punkty?

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne lakiery ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te rzeczy.
    Czekam na recenzję...

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie...
    dooroota...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah ;) Ja dostałam takie same rzeczy od firmy quiz tylko, że w innych barwach/odcieniach :)
    No i podkład mam inny ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Superrr!!!
    Fajne rzeczy !!!
    POZDRO :***

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i sliczne lakiery :o))

    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O makijażu tak dużo się nie mówi, czasem zwracali uwagę za mocno podkreślone oczy ;d eyelinerem, czy kredka.

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na recenzje :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń