Obserwatorzy

piątek, 2 września 2011

Puder antybakteryjny Under Twenty

Nazwa : Puder antybakteryjny Under Twenty
kolor: piaskowy 01
Firma : Under Twenty

od producenta : Masz dość problemów z cerą mieszaną i tłustą: rozszerzonych porów, niedoskonałości, zanieczyszczeń, błyszczącej skóry, szczególnie w strefie T. To jasne! Dzięki antybakteryjnemu pudrowi wreszcie pożegnasz się z niedoskonałościami skóry.Specjalnie dobrane składniki: antybakteryjny salicylan sodowy + wyrównujące koloryt pigmenty pomogą zatuszować przebarwienia oraz zapewnią Twojej skórze zdrowy, matowy koloryt. efekt : optymalnie wyglądająca cera o perfekcyjnie matowym wykończeniu

moja opinia :
plusy : przystępna cena,  wygodne opakowanie, ładny zapach, konsystencja w porządku, wydajny, kolor w porządku

minusy: nie jest trwały, nie matuje (tzn. na początku tak, ale po jakimś czasie, moja twarz się świeci), brudzi, mimo zapewnień producenta, nie zauważyłam,żeby działał na moją skłonną do wyprysków cerę antybakteryjnie, nie maskuje wyprysków, cera po nim jest tłusta w dotyku

czy kupię go ponownie : Nie

4 komentarze:

  1. używałam go przez pewien czas, ale tak samo jak ty go nie kupię więcej ; / ;p
    zapraszam: enchaaanel.blogspot.com ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję go raz użyć i tak jak Ty nie polecam.:/

    OdpowiedzUsuń
  3. moja skóra nie jest idealna,a fakt,że nie matuje zdecydowanie mi nie pasuje ;p dobra recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys uzywalam ;) podobal mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń