Obserwatorzy

środa, 14 września 2011

Taki outfit :)

w sumie to nie wiem jak nazwać ten outfit. Jest taki zwyczajny, na co dzień ;)
biało-czerwony pasiak w dekoltem w łódkę i rękawami 3/4 + jeansy = klasyk
dodałam jeszcze karmelowe kozaki z zary, w których wkurzają mnie czubki, takie lekko czubate, no ale oprócz tego, to lubię te buty :)
dopełniając tą całą zwykłą stylizację, dodałam zwykły rzemyk (mam sympatię do rzemyków :] )na uszy założyłam różyczki, które pasują do bluzki :)

pasiak - tesco
spodnie-bazarek
kozaki - Zara

 rzemyk - no name



kolczyki - oriflame






7 komentarzy:

  1. Super :)
    Kolczyki są śliczne, niby zwykłe różyczki, których jest miliony, ale mają w sobie to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niekoniecznie do rzemyków, ale wszelkiego rodzaju sznureczkowatych bransoletek :D mam sympatię

    OdpowiedzUsuń
  3. prosty outfit, a jednak coś w sobie ma :) kozaki bardzo mi się podobają
    pozdrawiam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i wygodny outfit.;)

    OdpowiedzUsuń