Obserwatorzy

niedziela, 4 września 2011

Wyniki !!!!!!!!!

Dzisiaj tak jak Wam obiecałam, podam długo wyczekiwane wyniki :)
Ponieważ był to pierwszy konkurs na blogu, jaki organizowałam, przymknęłam oko na niedopełnienie któregoś z warunków konkursu (np. nie napisanie notki z info)  przez biorących udział (a wiem, że niektórzy, nie dopełniali wszystkich warunków) więc w tym konkursie nikogo nie dyskwalifikowałam, ale już w następnych konkursach które się pojawią na moim blogu, będę wszystko skrupulatnie sprawdzać

No dobra, to na tyle ze spraw organizacyjnych, teraz podam wyniki, a więc :
tak, jak widzicie, wygrała osoba, która na sporządzonej przeze mnie liście ma przyporządkowaną liczbę 21
a tą osobą jest..... Marta.

" Marta. pisze...
Obserwuję jako Marta. email: martaarar@wp.pl notka: http://i-heart-toffifee.blogspot.com/2011/08/rozdanko.html

12 komentarzy:

  1. Gratuluję :o))
    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, cieszę się niesamowicie! :d
    mail już poszedł.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJEMY:) Mamy nadzieję, że bransoletka się spodoba:) Czekamy na maila od Katii z informacją o wyglądzie Twojej bransoletki:) oraz danymi do wysyłki:) pozdrawiamy, By ilo http://stylebyilo.blogspot.com/ , www.byilo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję również zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swój klej zakupiłam w OBI :) za ~ 15 zł.
    Powinnaś go znaleźć w każdym sklepie budowlanym, ostatnio nawet widziałam w chińczyku, ale nie wiem jak tam z jakością :P Polecam go gorrąco :)

    OdpowiedzUsuń