Obserwatorzy

niedziela, 9 października 2011

Bransoletki na nogę

Oryginalne bransoletki na nogę marki 'by ilo'

Doskonały dodatek dla każdej kobiety. Bransoletka doskonale prezentuje się na każdej kobiecej stopie! Wzbudza powszechne zaciekawienie każdego przechodnia (który patrzy pod nogi ;-) ). Niepowtarzalny, ręczny grawer, piękna woskowana bransoletka i cudowna zawieszka to luksus, na który każdy może sobie pozwolić. Zawiesza wykonana jest ze stali szlachetnej - twardszej niż srebro, dzięki grawer nie ściera się, zawieszka nie rdzewieje i nie matowieje, bransoletka z woskowanego sznurka i na dodatek koraliki:)












Musi prześlicznie prezentować się z japonkami i krótkim jeansowymi szortami mmm :)

18 komentarzy:

  1. mnie pomimo ogromnej słabości do tych bransoletek na nogach nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są nawet śliczne :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę te bransoletki jednak na rękach, na nogach raczej nie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. ja raczej nie noszę bransoletek na nogę. ale ogółem fajne ;)

    ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. na rękę w niezliczonych ilościach, ale na nogę to żadnej;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna branzoletka! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. są śliczne, ale nie dla mnie
    zawsze zakładam trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z poprzedniczkami- lepiej wyglądają te na rękach. :)
    co nie oznacza, że te wyglądają źle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie oglądałam wcześniej, ale nigdy nie mogłam dokończyć, dlatego teraz wreszcie sie zebrałam i dokończyłam;P Właśnie "Wszystko co kocham", to kolejny film, na który bardzo choruję;p

    OdpowiedzUsuń
  10. niesety nie chodzi, swoje posty pisze, a pozniej w odpowiednim czasie dodaje. Niesety nie mam duzo wolnego czasu, wiec pisze na zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety zbliża się zima, więc nie da się założyć na nogę bransoletki, a szkoda. ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te bransoletki;-)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG... your shoes look so pretty ... i so like want to have them...

    http://accordingto-anna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się rzeczywiście świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tu bardziej buty przyciągnęły mój wzrok niż branzoletka!!:D

    OdpowiedzUsuń