Obserwatorzy

piątek, 28 października 2011

Cienie Fashion Trendy DUO -kolorowe nr 44



nazwa : Cienie Fashion Trendy DUO
firma : quiz
kolor : nr 44 ( zielony i fiolet)
pojemność opakowania : 6 g
cena : 3,99

od producenta : Luksusowo gładkie, idealnie przylegające, jedwabiste cienie do powiek.Dzięki specjalnie opracowanej formule są bardzo miękkie i delikatne.
Aksamitna konsystencja pozwala na komfortową aplikację oraz ułatwia tworzenie ciekawych kompozycji kolorystycznych. Bogate w pigmenty cienie zapewniają trwały makijaż oczu na cały dzień. Pposiadają bardzo atrakcyjną i szeroką gamę kolorów

moja opinia:


plusy : żywe, ładne kolorki, tutaj nie ma takich niespodzianek z kolorem jak w cieniu, który recenzowałam jakis czas temu - zielony to zielony, a fiolet to fiolet. opakowanie trwałe, dobrze się otwiera i zamyka, fajnie ułożone cienie - w kształcie znaku feng shui, niska cena

minusy : no ale tutaj majż taką samą wadę jak tamte cienie quiz - trwałość. na mojej powiece trzymają się ok. 2-3 godz, a potem znikają zostawiając leciutką mgiełkę na powiekach.

31 komentarzy:

  1. niska cena jak za cienie :D ale i tak nie używam .. zanika mi oko od cieni kredek eyelinerów..

    OdpowiedzUsuń
  2. kiepska cena to i kiepska jakosc:(
    choc nie zawsze idzie to w parze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że kiepska jakość bo kolory ciekawe.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ` Aaa śliczne kolorkii *.* Gdyby zielony był jaśniejszy to byłoby cudownie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. no pewnie, ja już obserwuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, ze tak.
    juz ciebie oberwuje :)
    mmm uwielbiam fioletowe cienie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję ;**
    mi się marzy wielka paleta cieni i nie tylko od sephory :)
    a tak przeważnie jest, że skoro cena niska, to i jakość marna... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne te cienie są :) zapraszam do mnie : >

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne, jesienne kolory.
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne ^^
    ja lubie jak mi jest zimno, ale zimy nienawidze -.-'
    jasne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne kolory . no niestety cena mowi sama za siebie;)

    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo bardzo niska cena jak za tak fajne cienie :) już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorki są ładne ;)

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne kolory :)
    obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne cienie. ;) Ciekawy blog, obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne kolory ;D dzięki za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne kolory, szkoda, że z Twojej recenzji wynika, że słabe jakościowo. Pozdrawiamy i obserwujemy :)

    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za komentarz;-]]
    jeśli spodobał Ci się mój blog, będzie mi bardzo miło jak będziesz mnie obserwować;-)))

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo miło tu u ciebie, a więc oczywiście, że obserwujemy! ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Zielony mnie mi się podoba...ma kolor glonów a nie lubię ich -.-
    Ale fiolet boski <3.!

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurczaki :D czy Ty zdajesz sobie sprawe, ze wlasnie przegladajac Twoj blog natchnelo mnie do tego, by zalozyc wlasny? :) czytalam u Ciebie bodajze o wypelniaczu do koka, zgadza sie? :> bardzo sie ciesze ze do mnie wpadlas ♥ i oczywiscie dodaje do obserwowanych!

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  22. za 4 złote cudów nie ma widzę ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne kolory ^^
    zapomniałaś sie dodać :D

    OdpowiedzUsuń
  24. pytałaś o aparat: mam Nikona D5100 ;)

    OdpowiedzUsuń