Obserwatorzy

czwartek, 13 października 2011

Fluid Beuaty Finish Cherie z witaminami - recenzja

(wybaczcie, że na zdjęciu jest a właściwie są różowe plamki - taki fluid już dostałam, więc to nie ja go pobrudziłam)

Firma : Quiz
Nazwa : Fluid Beuaty Finish Cherie z witaminami 
Pojemność : 35 ml
odcień: 03

od producenta :
Make-up o ultralekkiej konsystencji zapewnia skórze doskonałe krycie wszelkich niedoskonałości cery z zachowaniem naturalnego, świeżego wyglądu.
Doskonale wygładza, napina skórę oraz intensywnie ją nawilża. Zawiera kompleks witamin.
Odpowiedni do każdego typu skóry.
 
Moja opinia :
 
plusy: zapach, konsystencja (normalna, jak każdy fluid), może nie nawilża ekstrasuperdobrze, ale nie wysusza, a to jest duży plus. Opakowanie git, nie ślizga się w dłoniach, jest poręczne. Znając firmę Quiz, cena też nie jest wysoka


minusy: odcień lekko nie pasuje do kolorytu mojej twarzy, z trwałością jest u niego kiepsko, jak posmaruję nim twarz rano, to po powrocie do domu nie ma po nim śladu :/ nie kryje wszystkich niedoskonałości. Z nabieraniem kosmetyku bywają kłopoty, bo czasami się wyciśnie za dużo, i później podkład ma się na ubraniu, jak przed umyciem rąk się go niechcący dotknie.

8 komentarzy:

  1. szkoda ze trwałosc jest kiepska, a jeszcze do teog nic nie kryje oj szkoda kasy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam fluidu. Jeszcze nie używam.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również tego nie używałam:3 Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:) Zapraszam również do mnie http://kreatorkawlasnegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie używam podkładu, jedynie pudru transparentnego - przy mojej bladej cerze trudno coś dobrać, poza tym nie jest taka najgorsza - pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda,że taki krotko trwały :(
    pozdrawiam
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm może kupię :)
    Obseerwujemy?;]

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm .. może się skuszę na to :)!
    zapraszam do mnie, distuuurbia.blogspot.com , ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. wszędzie szukałam tej recenzji i ciesze się, że wreszcie znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń