Obserwatorzy

czwartek, 20 października 2011

Kazimierz Dolny i okolice

Niedawno razem, z klasą byliśmy na wycieczce integracyjnej do Kazimierza i okolic :) Robiłam zdjęcia, chociaż było tak mało czasu i nie wszędzie je robiłam z obawy że wyląduję w błocie albo w ognisku  :)
Niektóre z nich (Widoczki i zdjęcia z kawiarni)  pokażę Wam tutaj :



Męćmierz (niedaleko Kazimierza)






perspektywa mojego niebieskiego portfela :P


Kawiarnia w Kazimierzu (hehe tutaj miałam czas robić zdjęcia więc siedziałam i pstrykała zdjęcia naszym kawom i gorącym czekoladom :P )









Moja czekolada z cynamonem pyycha ! :)

wycieczka bardzo nam się udała i cała nasza klasa jest z niej bardzo zadowolona :D



A gdzie Wy byłyście na wycieczkach integracyjnych ? ;-)

32 komentarze:

  1. jaka cudowna kawa ;o
    uwielbiam jeziora ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. o prosze Kazimierz;) Gdzie chodzisz do szkoły ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie miałam żadnej wycieczki ale wybieramy się niedługo z klasą do kina ;P

    a czekolady bym się napiłaaa ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka świetna kawa! Aż bym chciała się takiej napić ;). Fajne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  5. czekolada z cynamonem <3
    pozdrawiam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czekoladę z cynamonem :)
    N. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torba :O
    MMM wyglądają smacznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę że wycieczka jak najbardziej się udała ;DD*
    mmm .. czekolada ;**

    zapraszam do mnie <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudowny blog! Bardzo mi się podoba :)
    Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  10. mniaaamii, muszę spróbować :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia świetne :)
    nie jeździmy na wycieczki integracyjne... :/ Troszkę niefajnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjecia. :)
    Ja byłam w Krakowie. :)

    Możemy obserwować. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. My mieliśmy rajd integracyjny, ale w najbliższym czasie będziemy jechać na dwie wycieczki. Byłam kiedyś w Kazimierzu Dolnym. Pysznie wyglądają te gorące napoje. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję ;) i dodaję do obserwowanych,liczę na to samo z twojej strony ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa, no proszę, kolejna bloggerka, która zna któregoś z uczestników :D Świetni są :) Zrobili na mnie wielkie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kazimierz Dolny jest piękny, ma w sobie pewną magię i urok : )

    co Ty na wzajemną obserwacje?;)

    OdpowiedzUsuń
  17. możemy ;)
    to ja dodaję do obserwowanych i czekam na cb ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. O fajnie wiedzieć ;) Ja jestem z okolicy i w Lbn baardzo czesto bywam :) A co do filmu , to oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki, też uwielbiam rudy, i też ubolewam że moja ruda szamponetka już zeszła :(
    fajne widoki na zdjęciach, jasne że obserwujemy! (:

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne miejsca ;) i zdjęcia.

    zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. smakowicie wygląda ta kawa:)
    www.koloorowoo.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie ta kawa wygląda, aż by się chciało wypić ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. mmm. kawy wyglądają przepysznie ;)
    pewnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurczę, ale mi zrobiłaś ochotę na taką czekolade !

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywiście, że obserwujemy :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń