Obserwatorzy

poniedziałek, 31 października 2011

Lip Balm Therapy BALSAM DO UST recenzja




Nazwa :  Lip Balm Therapy BALSAM DO UST

 
zapach / rodzaj : Drzewo herbaciane nr3






od producenta :

Balsam do ust zawierający czyste woski naturalne (pszczeli i carnauba), witaminę E, substancje silnie nawilżające i naturalne ekstrakty roślinne. Pielęgnuje i chroni suche i spierzchnięte usta o każdej porze roku, dnia i nocy.
Ekstrakt z drzewa herbacianego
- działa przeciwzapalnie, ułatwia
gojenie opryszczki, pęknięć skóry.
  • Skuteczna ochrona ust przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
  • Doskonałe nawilżenie suchej skóry ust i zabezpieczenie przed ponowną utratą wilgoci.
  • Pełna ochrona przed działaniem promieni UVA i UVB.
  • Regeneracja, natłuszczenie, złagodzenie podrażnień, odżywienie.
  • Natychmiastowa ulga dla suchych i popękanych ust.


moja opinia:
plusy : zapach bardzo ładny. Nie za mocny, ale też nie za słaby i co ważne, nie sprawia, że po dłuższym użytkowaniu  staje się mdły, co w pomadkach ochronnych często się zdarza. ładnie nawilża nie zostawiając tłustej warstwy na ustach, poręczne opakowanie - nie ma nakrętki, osłonka połączona jest ze sztyftem, co zapobiega zgubieniu nakrętki. co do jej gojącego działania na opryszczkę, nie miałam jeszcze okazji stwiedzić czy to prawda.

minusy : nie zauważyłam




 

15 komentarzy:

  1. lubię ten zapach :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam balsamy do ust < 3
    mam miodowy XD
    spoko, nic sie nie stało przecież :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm balsam do ust! :)) Musze wlasnie sie w taki zaopatrzyc ;)

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  4. ` Przydałby mi się taki balsam :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny ;) Polecam go wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za komentarz!!!:)
    Lubię balsamy do ust!!;)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię szminki i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć, mam pytanie :) możesz mi powiedzieć, jak umieściłaś po prawej stronie te reklamy skepów? Zależy mi na odpowiedzi, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używam kosmetyków do ust, ale gdyby potrzebowała z chęcią bym się pochyliła nad tym produktem :)

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog.;-)
    zachęcam do obserwowania mojego bloga.;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie: fleyless.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jej bardzo, może kiedyś się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. przydatna recenzja zwłaszcza na jesień i nadchodzącą zimę;)
    zapraszam do siebie ! i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń