Obserwatorzy

poniedziałek, 3 października 2011

Po rudej stronie mocy ;>

Pamiętacie moje włosy ? gdzieniegdzie w stylizacjach było widać że są blond :P No właśnie :)
A więc, w piątek przytłoczona nauką i obowiązkami miałam takiego doła, że nie wiem skąd, w mojej głowie zrodziła się myśl : ruda szamponetka xD Następnego dnia, po drodze wstąpiłam do rossmana, kupiłam rudą szamponetkę i po powrocie do domu stałam się rudowłosa :) Na początku stałam przed lustrem i patrzyłam na moje odbicie, na usta nasuwało się jedno : Ale jestem ruda !!! xD   no rzeczywiście szamponetka spełniła swoje zadanie i nadała moim włosom rudy kolor :D    

tak wyglądały moje włosy jako blond (zdjęcie robione chyba w  wakacje, ale przed koloryzacją były takiego koloru) :




a tak po koloryzacji :

na zdjęciu wyszły jaśniej, w rzeczywistości są rude jak marchewka :P






a czy wy kiedyś eksperymentowałyście z rudą szamponetką ? ;>

13 komentarzy:

  1. Super kolorek.
    Mi bardziej podoba się kolor kasztanowy..

    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci. ja bardzo chciałabym coś zrobić z włosami, ale nie wiem, co. a rudy kolor jest mega piękny, tylko na moich włosach tak łatwo by nie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam w tamte wakacje rude pod spodem.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam 13 lat :P
    nie myślę jeszcze o szamponetce :P
    a kolorek fajny
    nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi moje włoaski właśnie wyszły "rudsze" niż są w rzeczywistości, hehe :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam przez 2 tygodnie rude włosy;)) zbyt szybko kolor płowiał i musialam niestety zrezygnować(z natury mam ciemne włosy) ale kolor jest świetny jak dla mnie i bardzo chciałabym je nadal mieć;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym spróbować szamponetką, ale gdzieś się naczytałam, ze na jasnych włosach lepiej tego nie robić, bo kolor może zostać na długo dłużej:( Zawsze mi się marzył rudy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie.;<

    ale bd ładny kolorek, może kiedyś się skuszę.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej przed farbowaniem;p Ja robiłam pasemka i przyznam, że ładnie wyszły;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja eksperymentowałam, z tym, że nie z marchewkową, ale z czerwoną... i niestety została na włosach. ;) Nie udało mi się jej nigdy zmyć do końca, więc od tamtego czasu się farbuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rudzielec na jesień, coś pięknego! :) mnie by szamponetka w życiu nie złapała :) masz śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje:* A kolor swietny!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń