Obserwatorzy

piątek, 7 października 2011

Spieniacz, wpieniacz :P

Oto małe urządzonko, które zamieni mleko w piankę :) słyszałyście kiedyś o takim spieniaczu do mleka ?
Ja swój kupiłam w Ikei po chyba 6 zł, dokupiłam baterie i kiedy tylko chcę, mogę sobie ubić pianę z mleka :) można też taką pianę wykorystać do capuccino, dodając ją na wierzch i posypac cynamonem  :P


wlewamy trochę mleka do szklanki

Włączamy spieniacz i wkładamy jego koniec ze sprężynką do mleka

 powstaje pianka :)

no i koniec spieniania :P

 i Voila ! :)


nie lubię pić samego mleka, ale taka pianka jest pyszna :)

35 komentarzy:

  1. Moja mama robi piankę w wysokiej szklance, potem dolewa kawy i robi trójwarstwowe latte. Wszyscy lubią do niej na kawkę przychodzić. bo jest taka jak w kawiarniach. Spieniacz to dobra rzecz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię mleka w żadnej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna rzecz, polowałam na coś takiego a w ikei za 6 zł skuszę się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa jade do Ikei! Dawno go kupiłaś ;>? Kurcze, bo poluję na spieniacz... ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam :). Jest świetny. Ja używam go do rozmieszania kisielu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. praktyczne urzadzenie:)

    dzieki bardzo :)miło mi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa rzecz ;D

    dziękuję za odwiedziny i komentarz i co do tego mam pytanie: co możesz powiedzieć o współpacy z nimi? bo u mnie narazie zero odzewu ;( ehh..

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już właśnie ten pierwszy od nich meil dostałam tylko potem już wysłałam z prośbą o wysłanie niespodzianki i informacją o tym , że post już jest . i nic .. ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze słysze, ale będę polować bo mam ochotę na taką piankę:) pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwacji+ robie wyprzedaż szafy,może coś Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o, musze kupic! :)

    dzieki za odwiedziny!

    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to musi być fajna sprawa do kawy albo gorącej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też nie lubię samego mleka.. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o czymś takim,fajny jest :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. o nie wiedziałam o takim czymś :D
    pozdrawiam,
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zawsze do kawy takie spienione mleko wlewam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm .. pycha ;)! nie rozumiem jak mleka można nie lubić -,- ;p

    zapraszam na: distuuurbia.blogspot.com . nowa notka o jelly watchach ; DD ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne, nie wiedziałam, że jest coś takiego O.O
    możemy, ja już dodałam i czekam
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już obserwuję,teraz twoja kolej

    OdpowiedzUsuń
  19. nmzc i tak pewnie bym dodała, jakbym tu trafiła, bo blog jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  20. ok to może też spróbuję. dziękuję za Twoje zdanie , pozdrawiam <3

    ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kiedyś miałam spieniacz ale sie zepsoł ;/

    Ja juz obserwuje, teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja chyba jednak wolę mleko od pianki ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam go w domu i uwielbiam nim ubijać.. coś. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. wow!efektowne urządzenie:)
    Zachęcam...zajrzyj do mnie konkurs do wygrania naszyjnik z River Island :)

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie potrafię tak fajnie ubijać :<
    Zapraszam do czytania nowego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, genialne urządzenie :)
    Dzięki za komentarz, również obserwujemy!
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam kiedyś coś takiego, ale się popsuło
    ja tam kocham mleko w każdej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Tez ja mam i swietnie sie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń