Obserwatorzy

wtorek, 11 października 2011

Szampon Johnson's Baby rumiankowy camomile z rumiankiem - recenzja

Kiedyś tam obiecałam Wam, że gdy juz zapoznam się z tym szamponem, to zrobię jego recenzję , a więc ... :


nazwa : szampon Johnson's Baby rumiankowy camomile z rumiankiem
Firma : Johnson's Baby
pojemność : 500 ml

od producenta: Baby szampon z wyciągiem z rumianku znanym z właściwości pozwalających zachować jasny kolor i blask włosów. 

Moja opinia: 
plusy :konsystencja, delikatny dla skóry i włosów, fajnie rumiankowo pachnie, cena też nie za wysoka, rozjaśnia włosy (chociaż dla mnie aktualnie nie jest to plusem..) 

Minusy:  no i tu zaczynają się schody... : słabo się pieni, po umyciu, moje włosy się puszą . włosy są matowe, plączą się. Odniosłam wrażenie, że jest po prostu za delikatny. Myślę, że znakomicie nadaje się dla dzieci, lub dla osób z wrażliwą skórą. No cóż, wykończę ten szampon, i kupię jakiś inny ;)

 czy kupię go ponownie : Wątpię

6 komentarzy:

  1. Moja małą kuzynka go używa. ;D
    Hihi.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię tego typu szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię Timotei. Nie lubię natomiast Pantene. (czy jak to się pisze :)

    Pozdrawiam.

    ZAPRASZAM:
    http://klaudia-pokora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam ;p

    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na konkurs, w którym do wygrania są bony na buty ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń