Obserwatorzy

niedziela, 16 października 2011

Współpraca z e.l.f.

W tygodniu przyszła do mnie paczka od firmy, z którą niedawno nawiązałam współpracę  :  E. L. F. Eyes Lips Face


 Dostałam : zalotkę, wizytówkę sklepu - lusterko, błyszczyk, masło do ciała















Muszę powidziec, że po wstępnym przeglądzie tych rzeczy, jestem bardzo zadowolona ;) recenzje pojawią się w przyszłości :D


szukając informacji o tej firmie, natknęłam się na wiele filmików na youtube o tych kosmetykach, które bardzo wychwalały tą firmę zarówno pod względem niskich cen jak i pod względem wysokiej jakości, gdzie te kosmetyki były nie raz porównywane do kosmetyków dużo droższych z tzw. wyższej półki gdzie efekty używania ich były bardzo podobne :D

16 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję...
    a zdjęć nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. zalotka.. ja nie wiem jak to używać liczę na jakąś instrukcje z twojej strony czy coś ;) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa Twojej opinii, póki co widziałam tylko współpracę Martusi z nimi i z kompletu do makijażu oczu nie była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością na recenzję:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję współpracy. :)
    zapraszam do siebie. :)
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny odcień błyszczyka, taki soczysty ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy ;)
    Moja kuzynka ma Takie masło do ciała tej firmy ;)Bardzo chwali ;)

    +Obserwuję ;)
    ++Zapraszam do mnie :
    http://zyciemarzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również gratuluję współpracy :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  10. w jaki sposób nawiązałaś tą współpracę :) ?

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. na ich zagranicznego maila ?
    sama z wielką chęcią bym spróbowała .. hmmm .. :)

    OdpowiedzUsuń