Obserwatorzy

poniedziałek, 28 listopada 2011

Green and black :]

Outfit z piątku.
Zdjęcie robione w szkole :)

no a co do modelki - oczywiście Agata :D

fajne połączenie - spódnica z lekko wysokim stanem do ciemnozielonej bluzki. Oczywiście dodatek - bransoletka i jak na Agatkę przystało - buty na obcasie :)

ponieważ to zdjęcie ma słabą rozdzielczość i mało widać buty, postaram się poprosić Agę, żeby zrobiła im lepsze zdjęcie i pokarzę je przy okazji jakiejś notki :)
bluzka
spódnica
bransoletka
buty - CCC

47 komentarzy:

  1. do szkoły chyba nigdy bym nie ubrała butów na obcasie xd ale podziwiam :)
    zapraszam do siebie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Sliczne :3 I taka piękna spódniczka i bransoletka i wgl wszystko :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Przydało by się jednak więcej zdjęć ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie zbyt wyraźnie widać buty... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki obcas? :)

    wszystko wygląda bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no wprost nie mogłam się powstrzymać żeby...
    ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA:) temat doskonały: ranking najprzystojniejszych;)
    szczegóły tutaj: http://make-upownia.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. oj niestety słabo widać, żeby ocenić ;) czekamy na więcej zdjęć!

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehhh, ja nie mam odwagi do zielonego, miałam raz w życiu seledynowe spodnie hehe i byłam w centrum zainteresowania... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny out:)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny outfi . Oczywiście , że obserwujemy . Ja już obserwuję i czekam na ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe połączenie, ciekawa jestem butów bo dobrze ich nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście zrobię dla ciebie nagłówek ;) To twój e-mail ? marcysia1999@interia.eu , bo nie wiem ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. no właśnie dla mnie to też taka miętka jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już ci wysłałam nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje bardzo , bardzo chętnie będę obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka razy dziennie przykładam sobie do powieki waciki z rumiankiem. Na razie poprawy brak.
    Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica bardzo fajna, czern zawsze bedzie w modzie ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja:)Urzekła mnie ta spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten outfit :) A tymczasem zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wybieram do szkoły raczej buty na niskim obcasie.
    Ale ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódniczka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. ok, ja już obserwuję, ładna spodnica :)
    zapraszam do mnie na konkurs i wpis o Maroko
    Marty

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne wdzianko :D

    oczywiście, że obserwujemy xd

    OdpowiedzUsuń
  24. ja chce twoją kiece! <3
    zapraszam na mojego bloga
    http://long-haired-fashion-girl.blogspot.com/
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie ;p spudniczka jest meega ;))
    Zapraszam do polubienia mojego fanpage i śledzenia nowości! ;p
    www.facebook.com/pages/salicandy/124029197695920

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie:)

    Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania karta upominkowa o wartości 200zł do H&M:)
    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń